پیروزی سپاهان، صبا و نفت تهران در هفته دوم لیگ

شش دیدار از بازی های هفته دوم لیگ امروز ساعت 22:00 آغاز شد که در پایان این هفته تیم های سپاهان، صبا و نفت تهران به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 2 دیدار از هفته دوم لیگ برتر فوتبال روزگذشته برگزار شد و امروز 6 دیدار از ساعت 22 امشب آغاز شد و دیدار استقلال و سایپا ساعت 22:30 آغاز شده است.
 
تیم فوتبال سپاهان با نتیجه 3 بر یک تیم فوتبال فولاد را مغلوب کرد که گل‌های این بازی را رادومیر جلاویچ دقیقه 20 و امیر ابراهیمی دقیقه 37 و سوکای در دقیقه 76 برای سپاهان گلزنی کردند و گل فولاد را دقیقه 42 اسماعیل شریفات به ثمر رساند.
 
تیم فوتبال پیکان با نتیجه یک بر یک مقابل تیم تراکتورسازی به تساوی رسیده که گل پیکان را دیوسالار در دقیقه 52 به ثمر رساند و در دقیقه 82 حاج صفی گل تراکتورسازی را وارد دروازه پیکان کرد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز مقابل تیم فوتبال صبای قم با نتیجه یک بر 2 شکست خورد که گل ذوب آهن توسط عشوری در دقیقه 52 و گل اول صبا را نوری در دقیقه 61 بازی به ثمر رساند و گل دوم این تیم را میلاد نوری در دقیقه 91 وارد دروازه حریف کرد.
 
تیم فوتبال ملون و نفت آبادان با تساوی 2 بر 2 به تساوی دست یافتند که گل اول این تیم را جلال رافخایی در دقیقه یک بازی و گل دوم این تیم را پژمان نوری در دقیقه 76 بازی ب ثمر رساند و گل های نفت آبادان را در دقیقه 52 گل به خودی وارد دروازه این تیم شد و گل تساوی را در دقیقه 88 سرلک برای نفت آبادان گلزنی کرد.

تیم فوتبال مس با نتیجه صفر بر یک مغلوب نفت تهران شد که گل این تیم را محمد حسین مهرآزما وارد دروازه حریف کرد.
 
تیم فوتبال آلومینیوم نیز با نتیجه صفر بر صفر مقابل داماش به تساوی دست یافت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار