هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا صبای قم به سه امتیاز مسابقه حساس مقابل ذوب آهن اصفهان دست یابد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رامین رضائیان اظهار کرد: با توجه به برخورداری از زمان کافی برای انجام برنامه‌های مختلف آماده‌سازی پیش از فصل، هفته اول نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و اکنون نیز با تیمی آماده و قوی به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان می‌رویم.
وی تصریح کرد: تیم بسیار آماده و با انگیزه‌ای داریم، زیرا تمام بازیکنان ما از آمادگی کافی برخوردار هستند و هماهنگی مورد نظر کادر فنی را نیز به دست آورده‌ایم.
هافبک تیم فوتبال صبای قم با تأکید بر اینکه تیم خوب و آماده‌ای برای ادامه مسابقات لیگ برتر داریم ادامه داد: صبای قم تیم بزرگی است و با آمادگی کامل در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود تا به جایگاهی مناسب در لیگ دوازدهم دست یابد.
وی با اشاره به اینکه هدف صبا کسب یکی از رتبه‌های نخست تا سوم لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور است عنوان کرد: صبای قم مدیران پرتلاشی دارد و تمام آنها انتظار دارند تا این تیم را در مسابقات این فصل فوتبال لیگ برتر در حد یک تیم مدعی ببینند./س
برچسب ها: قم ، آمادگی صبا ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.