با برگزاري ديدار هاي باقيمانده روز دوم از هفته دوم ليگ برتر تيم فوتبال سپاهان و صبا با 6 امتياز در صدر جدول ليگ برتر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آخرين ديدار هفته دوم ليگ برتر فوتبال از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادي آغاز شد. نيمه اول اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.
 امير قلعه‌نويي به دليل محروميت روي نيمکت استقلال حضور ندارد و از جايگاه بازي را تماشا مي‌کند. 
گفتنی است، استقلال در ديدار اول خود برابر آلومينيوم هرمزگان يک بر صفر به برتري رسيد و سايپا نيز برابر تراکتورسازي با تساوي بدون گل متوقف شد.
در دقیقه 65 بازی گل برتری سایپا را سبحانی به ثمر رساند که با این گل بین هواداران استقلال دودستگی ایجاد شده و عده ای فرهاد مجیدی را تشویق می کنند و عده ای دیگر از تماشاگران استقلال امیر قلعه نوعی را مورد تشویق قرار می دهند.
در دقیقه 80 بازی سیاوش اکبرپور گل تساوی را به ثمر رساند اما با فاصله یک دقیقه گل برتری را سعید دقیقی برای تیم سایپا وارد دروازه استقلال کرد.
گفتنی است، استقلال در ورزشگاه آزادی مغلوب تیم سایپا شد و با برگزاری این بازی هفته دوم لیگ برتر به پایان رسید.
از نکات قابل توجه این بازی می توان به اعتراض هواداران به فتح اله زاده برای عدم حضور فرهاد مجیدی بود.
پیروزی سپاهان، صبا و نفت تهران در هفته دوم لیگ
 شش دیدار از بازی های هفته دوم لیگ امروز ساعت 22:00 آغاز شد که در پایان این هفته تیم های سپاهان، صبا و نفت تهران به پیروزی رسیدند.
 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 2 دیدار از هفته دوم لیگ برتر فوتبال روزگذشته برگزار شد و امروز 6 دیدار از ساعت 22 امشب آغاز شد و دیدار استقلال و سایپا ساعت 22:30 آغاز شده است.
 تیم فوتبال سپاهان با نتیجه 3 بر یک تیم فوتبال فولاد را مغلوب کرد که گل‌های این بازی را رادومیر جلاویچ دقیقه 20 و امیر ابراهیمی دقیقه 37 و سوکای در دقیقه 76 برای سپاهان گلزنی کردند و گل فولاد را دقیقه 42 اسماعیل شریفات به ثمر رساند.

 تیم فوتبال پیکان با نتیجه یک بر یک مقابل تیم تراکتورسازی به تساوی رسیده که گل پیکان را دیوسالار در دقیقه 52 به ثمر رساند و در دقیقه 82 حاج صفی گل تراکتورسازی را وارد دروازه پیکان کرد.
تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز مقابل تیم فوتبال صبای قم با نتیجه یک بر 2 شکست خورد که گل ذوب آهن توسط عشوری در دقیقه 52 و گل اول صبا را نوری در دقیقه 61 بازی به ثمر رساند و گل دوم این تیم را میلاد نوری در دقیقه 91 وارد دروازه حریف کرد.

تیم فوتبال ملون و نفت آبادان با تساوی 2 بر 2 به تساوی دست یافتند که گل اول این تیم را جلال رافخایی در دقیقه یک بازی و گل دوم این تیم را پژمان نوری در دقیقه 76 بازی ب ثمر رساند و گل های نفت آبادان را در دقیقه 52 گل به خودی وارد دروازه این تیم شد و گل تساوی را در دقیقه 88 سرلک برای نفت آبادان گلزنی کرد.

تیم فوتبال مس با نتیجه صفر بر یک مغلوب نفت تهران شد که گل این تیم را محمد حسین مهرآزما وارد دروازه حریف کرد. تیم فوتبال آلومینیوم نیز با نتیجه صفر بر صفر مقابل داماش به تساوی دست یافت.

قلعه نوعی: اعتراضی به شعارهای هواداران ندارم/ از بازی راضی نیستم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران از ابتدای بازی شروع به تشویق فرهاد مجیدی کردند که ما به این تشویق ها اعتراضی نداریم.
، امیر قلعه نوعی پس بازی تیمش با سایپا اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و به هیچ عنوان از بازی راضی نیستم.وی تصریح کرد: ما هم در دفاع و هم در خط حمله مشکل داریم و باید هرچه زودتر مشکلات تیم را حل کنیم. ما آن طور که باید بازی نمی کنیم و راه پیشروی را برای حریف باز می کنیم.قلعه نوعی ادامه داد: در ابتدای بازی هواداران به تشویق فرهاد مجیدی پرداختند که به نظر می رسید دستی پشت این جریان نباشد به همین دلیل اعتراضی به تشویق هواداران ندارم و آنها هر چه که دوست دارند می توانند به زبان بیاورند.وی افزود: هواداران هر که را می خواهند می توانند تشویق کنند من به دنبال حاشیه سازی نیستم و بدون شک در بازی آینده بهتر بازی می کنیم.
مهدی رحمتی: در دریافت گل دوم مقصر بودم
کاپیتان و دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: در دریافت گل دوم به اشتباه پاس دادم و در به ثمر رسیدن این گل من هم مقصر بودم.
 مهدی رحمتی بعد از بازی با سایپا اظهار داشت: ما در این بازی خوب بازی نکردیم اما به طور حتم در هفته های آینده استقلال واقعی را به همه نشان داده و ثابت می کنیم که پتانسیل و انگیزه برای پیروزی داریم.وی تصریح کرد: در هر بازی هواداران به تشویق و یا حتی اعتراض می پردازند اما ما به بازی فکر می کنیم و به شعار ها و یا تشویق های تماشاگران توجه نمی کنیم و تمرکزمان به بازی است.  رحمتی خاطرنشان کرد: پس از بحث هایی که درباره کاپیتانی استقلال پیش آمده نکونام تصمیم گرفت در بازوبند کاپیتانی را نبندد به همین دلیل من در این بازی کاپیتان تیم بودم.
جواد نکونام: من تازه به استقلال ملحق شده ام!
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: من تازه به این تیم آمده ام و چند روزی است که به تمرین با استقلال می پردازم.
 جواد نکونام اظهار داشت: من در مورد حواشی و اتفاقاتی که در تیم استقلال افتاده است حرفی نمی زنم فقط در مورد بازی صحبت می کنم.وی افزود: استقلال بازی خوبی انجام داد اما ما به فرم آمادگی کامل نرسیده این و باید در دیدارهای آینده به آمادگی لازم دست یابیم. نکونام تصریح کرد: من تازه به استقلال ملحق شده ام و چند روز است که با این تیم تمرین می کنم و احتیاج به زمان دارم تا به یک بازیکن آماده تبدیل شوم.وی در خصوص اینکه گفته می شود نکونام در اوساسونا آماده تر بود خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم من هنوز زمان دارم تا با این تیم به آمادگی لازم دست یابم زیرا من فقط چند روز است به این تیم پیوسته ام و سعی می کنم خود را به آمادگی کامل برسانم.
ابراهیم صادقی: نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم
کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: ما در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و به طور حتم تا آخر فصل به روند پیروزی خودمان ادامه می دهیم.
 ابراهیم صادقی بعد از بازی با استقلال عنوان کرد: خوب بازی کردیم و حقمان برد بود و امیدوارم در بازی های آینده نیز به همین شکل بازی کنیم و به بردهای زیادی دست یابیم. وی تصریح کرد: بازیکنان با همدلی که داشتند به این پیروزی با ارزش رسیدند و بدون شک در بازی های آینده مقابل حریفان به پیروزی دست می یابیم.صادقی خاطرنشان کرد: از اینکه مقابل تیم استقلال به پیروزی رسیده ایم بسیار خوشحالم./با

جدول رده بندي ليگ برتر فوتبال

تيم

بازي

برد

مساوي

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتياز

صبا

2

2

0

0

6

1

5

6

فجر

2

2

0

0

6

2

4

6

سپاهان

2

2

0

0

4

1

3

6

راه آهن

2

1

1

0

4

2

2

4

ملوان

2

1

1

0

3

2

1

4

سايپا

2

1

1

0

2

1

1

4

نفت

2

1

1

0

2

1

1

4

پرسپوليس

2

1

0

1

3

3

0

3

استقلال

2

1

0

1

2

2

0

3

تراکتور

2

0

2

0

1

1

0

2

داماش

2

0

1

0

1

1

0

2

نفت آبادان

2

0

1

1

2

3

1-

1

آلمينيوم

2

0

1

1

0

1

1-

1

فولاد

2

0

1

1

2

4

2 -

1

پيکان

2

0

1

1

1

5

4 -

1

مس

2

0

0

2

0

2

2 -

0

گهر

2

0

0

2

1

4

3 -

0

ذوب آهن

2

0

0

2

1

5

4-

0




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار