رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران با سرعت هر چه تماتر ادامه پيدا مي كند فردا هفته ي بيست و پنجم ليگ يازدهم آغاز مي شود و تيم ها براي پيش گرفتن از يكديگر به رقابت مي پردازند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، هفته ي بيست و پنجم ليگ برتر در چهار روز صورت مي گيرد كه اين ديدارها از فردا دوشنبه 17 بهمن آغاز مي شود.

*مس سرچشمه- ذوب آهن

اولين ديدار هفته ي بيست و پنجم با رويارويي مس سرچشمه و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه باهنر كرمان آغاز مي شود.

اين ديدار در صورتي انجام مي گيرد كه مس سرچشمه هفته قبل در مقابل صباي قم باز هم در بدست آوردن 3 امتياز بازي ناكام ماند و نتيجه را 3 بر 1 به صباي قم واگذار كرد و دراين بازي 3 نفر از بازيكنان اين تيم اخراج شدند، روند ناكامي هاي اصغر شرفي همچنان ادامه پيدا كرده و اين تيم را در خطر سقوط به ليگ دسته يك نزديك كرده است بايد ديد در اين هفته مس سرچشمه مي تواند طلسم باخت را بكشند و سه امتياز را بدست آورد يا نه !!!

در سوي ديگر زمين تيم ذوب آهن قرار دارد كه هفته ي پيش موفق به شكست فيناليست جام حذفي، شاهين بوشهر شد.

ذوب آهن با توجه به مشكلات مالي باشگاه نتوانسته در ليگ يازدهم عملكرد مطلوبي از خود به نمايش بگذارد و رده ي هشتم جدول را به خود اختصاص داده است.

گفتني است ، داور اين بازي محمود رفيعي است كه با همكاري كمك هاي خود، حسين خانبان و حميد رضا سيفي آذر قضاوت اين بازي را بر عهده دارند، در اين بازي علي سامره، مجتبي ترشيز و نادر فتح اللهي به دليل اخراج در بازي قبل قادر به همراهي تيم خود در اين ديدار نخواهند بود.

* سايپا - استقلال

در ديگر رقابت اين هفته استقلال در ورزشگاه آزادي به مصاف سايپاي البرز مي رود تا با رويارويي اين دو تيم نتيجه ي بازيهاي روز اول هفته بيست و پنجم مشخص شود.

استقلال در حالي به مقابله با سايپا مي پردازند كه هفته ي گذشته در دربي بزرگ پايتخت نتيجه ي بازي را به رقيب ديرينه خود پرسپوليس تهران واگذار كرد.

اين امر باعث شد كه استقلال مقام صدر جدولي خود را كه از ابتداي فصل به دوش مي كشيد به سپاهان اصفهان واگذار كند.

شاگردان مظلومي به سبب باخت در هفته قبل از روحيه ي ضعيفي برخور دارند ولي براي باز پس گيري مقام خود با هدف پيروزي در زمين حضور مي يابند.

گفتني است ، تيم سايپا با سرمربيگري مجيد صالح هفته ي گذشته سه امتياز بازي را با نتيجه يك بر صفر به مس كرمان واگذار كرد.
سايپاي البرز با نتيجه هاي اخير خود رده ي نهم جدول ليگ برتر را به خود اختصاص داده است.

شايان ذكر است، اين بازي با داوري احمد صالحي صورت مي گيرد كه سعيد نژاديان و علي ميرزا بيگي كمك هاي اين داور، وي را در قضاوت اين بازي همراه مي كند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار