نماينده مردم اصفهان در مجلس از برگزاري جلسه تعاملی رئیس‌جمهور و معاون امور مجلس ریاست‌جمهوری به‌منظور ايجاد نزدیکی و قرابت در دیدگاه‌های قوه مقننه و مجريه خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ جلسه تعاملی رئیس‌جمهور و معاون امور مجلس ریاست‌جمهوری یکشنبه هفته آینده (28 آبان‌ماه) برگزار خواهد شد.
 
وی در ادامه هدف از برگزاري اين جلسه را ايجاد نزدیکی و قرابت ميان دیدگاه‌هاي رئیس جمهور و معاون امور مجلس ریاست جمهوری عنوان كرد.

گفتني است سيد رمضان شجاعي كياسري سخنگوي فراكسيون رهروان ولايت پيش از اين در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه صبح امروز(سه‌شنبه) اين فراكسيون گفته بود: فراکسیون رهروان ولایت از سؤال‌کنندگان می‌خواهد تا در فضایی آرام سؤال خود از رئیس‌جمهور را مطرح کنند و توجه آنان به موضوع سؤال معطوف باشد و از پرداختن به مسائل دیگر خودداری کنند و دولت نیز در فضایی آرام به سؤالات پاسخ دهد.

شجاعي كياسري با بيان اينكه چگونگي برگزاري جلسه سوال از رئيس‌جمهور در نشست امروز مورد بررسي قرار گرفت، تصريح كرد: اعضاي فراكسيون در اين جلسه تاكيد كردند كه اين جلسه در آرامش و بدون هرگونه تنش برگزار شده و سوال از رئيس‌جمهور در تعامل ميان قواي مجريه و مقننه تاثير منفي نداشته باشد.

همچنين محمدرضا باهنر نايب‌رئيس دوم مجلس شوراي اسلامي در اظهاراتي با بيان اينكه هیچ راهی براي منتفي‌شدن سوال از رئيس‌جمهور وجود ندارد، گفت: حتی اگر هم یک نفر هم مصر به انجام سوال باشد، این سوال باید انجام شود. تنها راه این است که همه امضاکنندگان امضایشان را از این طرح پس بگیرند.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: سوال ، معاون ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار