نماينده لاهيجان و سياهكل در مجلس شوراي اسلامي گفت: تشکیل جلسه غیرعلنی طرح سوال از رئيس‌جمهور خلاف آیین‌نامه داخلي مجلس در نتيجه خلاف قانون است و این جلسه باید کاملا علنی برگزار شود تا مردم در جریان امور قرار بگیرند

ایرج ندیمی نماينده لاهيجان و سياهكل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور گفت: احمدی نژاد 30 روز کاری وقت دارد تا برای پاسخ گویی به سوالات نمایندگان در صحن علنی حاضر شود.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که فرصت یک ماهه رئیس‌جمهور برای حضور در صحن و پاسخگویی به نمایندگان از یکشنبه 14 آبان ‌ماه و همزمان با اعلام وصول طرح سوال از رئیس‌جمهور آغاز شده است، لذا شخص رئیس‌جمهور تا بيستم آذرماه سال جاری فرصت دارد برای پاسخگویی به نمایندگان در صحن علنی بهارستان حضور یابد.

نديمي خاطرنشان كرد: طرح سوال از رئيس‌جمهور نبايد تاثيري بر امور جاری ميان دولت و مجلس از جمله ارائه بموقع لایحه بودجه بگذارد.

این عضو کمیسیون اقتصادی هم چنین تصریح کرد: تشکیل جلسه غیرعلنی طرح سوال خلاف آیین‌نامه داخلي مجلس در نتيجه خلاف قانون است و این جلسه باید کاملا علنی برگزار شود تا مردم در جریان امور قرار بگیرند اما ارائه و بررسي برخي اطلاعات مي‌تواند غيرعلني صورت گيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سوال ، خلاف ، قانون ، جلسه ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار