تاثیر رادیو فرکوئنسی خیلی سریع و پس از یک جلسه درمان، در رفع پیری صورت و آکنه اثر دارد.

دکتر یزدان بخش نجفیان در گفتگو با خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران گفت: با اشاره به این که در روش رادیو فرکوئنسی (RF)  با عبور امواج راديويي کلاژن سازی در پوست تحریک می شود گفت: در استفاده از این روش تحریک ساخت کلاژن در لایه های عمیق پوست بدون آسیب به لايه  سطحی انجام می شود.

این متخصص پوست و مو با بیان این که هدف از انجام این روش انقباض عضلات و جمع شدن پوست صورت است گفت: اثر ديروس و تاخیری در نتیجه ی تحریک فیبر و بلاست ها و ساختن کلاژن جدید از کلاژن های قدیمی است که اصطلاحاً ریمودلینگ یا بازسازی کلاژن نام دارد.

 رفع افتادگی صورت

وی در ادامه افزود: کاربرد این روش، از بین بردن چین و چرک خصوصاً برطرف کردن شلی و افتادگی پوست است که در اثر خاصیت لیفت و به خصوص در افتادگی پلک ها نیز کاربرد فراوان دارد.

دکتر نجفیان همچنین افزود: در مورد افتادگی پلک ها اگر علاوه بر اطراف پلک، پیشانی را  هم تحریک کنیم نتیجه مطلوب تری حاصل می شود.

 تاثیر RF در آکنه

این متخصص پوست و مو با تاکید بر اثر مثبت استفاده از این روش بر منافذ باز صورت و ترک های بارداری و بیری گردن و آکنه گفت: نحوه ی اثر رادیوفرکوئنسی در آکنه جمع کردن غدد چربی و کم کردن ترشح چربی و از بین بردن باکتری های مولد آکنه است.

وی تصریح کرد: تاثیر RF خیلی سریع  و پس از یک جلسه درمان نمایان می شود و تعداد جلسات لازم به طور متوسط 4 جلسه به فاصله یک ماه است زمان هر جلسه حدود 20 دقیقه است./ع2

 

برچسب ها: پوست ، کلاژن ، پیر ، آکنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار