یک کارشناس آمریکایی تاکید کرد اعتراضهای مردمی در آمریکا روبه افزایش است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ بیل مویر گفت: جنبش اعتراضی مردم آمریکا موسوم به جنبش تسخیر در حال گسترش است. اینکه گفته می شود جنبش تسخیر از بین رفته است درست نیست. این جنبش در حال تقویت و تثبیت خودش است. اتفاقاتی که در یک سال گذشته رخ داده سبب قدرتمندتر شدن این جنبش در آمریکا شده است.

فعالان این جنبش با جرات و جسارت خواسته های خودشان را بیان می کنند. البته رسانه های آمریکا از قبیل شبکه تلویزیونی فاکس نیوز تلاش می کنند این جنبش را تضعیف کنند. اما مردم باید به تلاشهای خودشان ادامه بدهند.

آنها باید اطلاع رسانی کنند و با هم تعامل داشته باشند. آنها باید بتوانند پیام خود را منتقل کنند. آنها باید به صورت هماهنگ اقدام کنند. باید الگویی دیگر برای اقتصاد آمریکا ایجاد شود. مردم باید خواسته های خود را بیان کنند. آنها نباید از تلاشهای خود دست بکشند. آنها باید پیام خود را به گوش رسانه های بزرگ هم برسانند.

 این درحالی است که مردم آمریکا شاهد تبانی و همسویی دولتمردان با شرکتهای بزرگ هستند. همین مسئله و همین همسویی ، پایه و اساس آمریکا را تهدید می کند و حتی برای قانون اساسی و حاکمیت و استقلال کشور خطرناک است. مردم آمریکا نباید اجازه بدهند شرکتهای بزرگ کنترل دولت را در دست بگیرند و این افراد ثروتمند، دولتمردان را که شریکشان شده اند در هر سمت و سویی که می خواهند هدایت کنند.
برچسب ها: آمریکا ، اعتراض ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار