بیش از سی درصد نظامیان آمریکایی مشکلات روحی و روانی دارند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ مردم آمریکا به ادامه سیاستهای جنگ افروزانه کشورشان اعتراض دارند. این مسئله به یکی از موضوعات مطرح در مطالبات جنبش تسخیر تبدیل شده است. حتی نظامیان سابق آمریکایی که خودشان بخشی از این ماشین جنگی آمریکا بوده اند به جمع معترضان به این سیاستهای واشنگتن ملحق شده اند. «باری»یکی از این افراد است. آنها خواهان پایان جنگ افغانستان هستند.

باری در این خصوص گفت: سی درصد نظامیان آمریکایی که از میدانهای جنگ به کشورشان بازمی گردند با مشکلات روحی و روانی مواجه هستند. در سال گذشته دویست و پنجاه هزار نظامی آمریکا شناسایی شدند که با مشکلات روحی و روانی ناشی از حضور در میدانهای جنگ مواجه بودند. یکصد هزار نفر از این افراد هیچگونه خدمات درمانی و حمایتی نداشته اند.

از این افراد برای حل مشکلات روحی و روانی شان حمایت مالی نمی شود. سوال من این است که چگونه دولت آمریکا می تواند ارقام بسیار بزرگ را در چک برای کمک به بانکها و شرکتهای بزرگ بنویسد اما حاضر نیست برای کمک به نظامیان سابق که دچار مشکلات روحی و روانی شده اند کاری انجام بدهند؟این وضع مسخره است.باید به این نظامیان سابق کمک شود و برای حل مشکلات آنها اقدام شود.
برچسب ها: ابتلا ، آمریکا ، روحی ، روانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار