معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح همیاری برای زنجیره ای کردن تعاونی های مصرف با نام طرح همیار در کشور خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان غلامحسین حسینی نیا دیروز در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان اصفهان، تعاونی های مصرف را مجرای مطمئن و مشخص برای توزیع کالاهای اساسی مردم معرفی کرد.

وی با اشاره به آماده بودن زیر ساخت های لازم برای اجرای طرح همیار افزود: تمام تعاونی های مصرف در این شبکه عضو دارند و هر فرد با داشتن کارت عضویت، عضو 20 هزار تعاونی کشور خواهد بود.

حسینی نیا تصریح کرد: با اجرای این طرح مشکل فروش به عموم نیز حل می شود و بهره وری تعاونی های مصرف بیشتر خواهد شد.

به گفته حسینی نیا آمادگی اجرای طرح های کلان مشابه برای سایر تعاونی ها در کشور وجود دارد.

وی همچنین از تشکیل کار گروه مشترکی با وزرات صنعت، معدن و تجارت برای تامین کالاهای اساسی مردم در شب عید خبر داد.

معاون تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به برخی مشکلات عنوان شده توسط نمایندگان تعاونی های برتر استان گفت: عصر امروز مشکلات بیشتر تعاونی های کشور در قالب 30 طرح با حضور شماری از وزیران مورد بررسی قرار می گیرد.
وی همچنین از رونمایی سند توسعه تعاون خبر داد و گفت: در این سند وظایف و نقش شش وزارت، بانک مرکزی و معاونت نظارت راهبردی رییس جمهوری در زمینه تعاون دیده شده است.

گفتنی است در این مراسم مزبور از 17 تعاونی، یک اتحادیه و اتاق تعاون استان اصفهان و همچنین تعدادی از کارمندان اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی اصفهان قدردانی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.