شمار زيادي از معترضان در لندن عليه سياست هاي رياضت اقتصادي دولت انگليس تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ، صدها نفر در مرکز لندن پايتخت انگليس با سازماندهي گروه اينترنتي موسوم به «ناشناس» تجمع و عليه سياست هاي رياضت اقتصادي دولت ديويد کامرون نخست وزير اين کشور تظاهرات کردند. آنها از نحوه مديريت دولت در مسائل اقتصادي و بودجه بسيار خشمگين هستند. آنها معتقدند کاهش بودجه خدمات دولتي و طرحهاي رياضتي زندگي مردم را نابود مي کند. تظاهرکنندگان خود را مبارزان راه آزادي مي دانند زيرا آنها بر اين باورند که دولت تلاش مي کند آزادي و حقوق مردم را از آنها سلب کند. آنها مي گويند پزشکان، پرستاران، معلمان و کارگران زير سياستهاي دولت خرد مي شوند و دولت آنها را به صاحبان بانکها و سرمايه داران بزرگ مي فروشد.
يکي از تظاهرکنندگان که نقاب نماد فرد ناشناس را به صورت زده بود گفت هيچ کسي نمي خواهد به حرف ما گوش کند. اساسا در انگليس راي دادن معنا ندارد. مردم در انتخابات شرکت مي کنند اما در نهايت دولت کشور را در جهتي که خلاف  خواسته مردم است مي برد. آنها مردم را فريب مي دهند. آنها پول مردم را از آنها مي گيرند و به بانکداران مي دهند.
يکي ديگر گفت يک درصد بسيار ثروتمند جامعه نود و نه درصد بقيه جامعه را سرکوب و استثمار مي کند.
يکي ديگر هم گفت معنا ندارد که ما بيست درصد ماليات بدهيم اما ثروتمندترين افراد يک درصد يا کمتر ماليات بدهند.
يک تظاهرکننده ديگر هم گفت آنها کشور را اداره نمي کنند. آنها فقط به فکر جيب خود هستند. آنها فقط ثروت اندوزي مي کنند. دولت ما را برده خود و برده بانکداران کرده است. دولت از پول ماليات ما به بانکداران بزرگ وام مي دهد تا ورشکست نشوند و براي جبران کمبودها رياضت اقتصادي را بر مردم تحميل مي کند.
گروه ناشناس هزاران طرفدار در اينترنت دارند. آنها همه مسئولان را زير سوال مي برند و معتقدند که مسئولان و مقامات بايد براي جنايت عليه بشريت به مردم پاسخگو باشند. بسياري از آنها معتقدند دولت انگليس بخشي از برنامه اي جهاني براي راه انداختن جنگ و گسترش سلطه سرمايه داران بزرگ است. اين گروه با انتشار مطالبي در اينترنت دولت انگليس را به بي کفايتي متهم کرده و در اين خصوص به مردم هشدار داده است.
يک تظاهرکننده گفت آنها مي خواهند نظم نوين جهاني را به نفع خود و در جهت صهيونيسم جهاني شکل دهند. آنها مي خواهند با زدن اتهامات بي اساس عليه ايران جنگ به راه بنيدازند. آنها با چنين سياستهايي انسانهاي بيگناه را در سراسر جهان براي رسيدن به منافع خود و براي ثروت و قدرت قرباني مي کنند. مردم ديگر از اين سياستها خسته شده اند. نود و نه درصد مردم نمي خواهند قرباني مطامع يک درصد شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار