10 درصد از کل سرمايه در گردش صندوق توسعه ملي به توليد، صنعت و صادرات اختصاص مي يابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي غضنفري با بيان مطلب بالا در مراسم ششمين جشنواره مديران و توليدکنندگان جوان کشور گفت: با توافقي که ميان وزارت صنعت، معدن و تجارت و صندوق توسعه ملي انجام شد قرار شده تا به زودي 10 درصد از کل سرمايه در گردش صندوق توسعه ملي به توليد و صنعت اختصاص يافته و سريعا اجرايي شود.

وي افزود: در حال حاضر صندوق توسعه ملي با اعلام آمادگي کامل منتظر نهايي شدن پرونده هاي مربوط به توليدکنندگان و صنعتگران کشور از سوي بانک ها براي دريافت تسهيلات مي باشد.

وي با اشاره به اينکه در چند ماه گذشته فشار تحريم ها آنچنان بر حوزه صنعت کشور بالا بود اظهار داشت: بسياري از تصميمات گرفته شده در چند ماه گذشته از جمله تصميماتي بود که بايد ظرف چند سال آينده در کشور به اجرا گذاشته مي شد.

وي با تاکيد بر اجرايي شدن سريع پرداخت تسهيلات از سوي صندوق توسعه ملي به توليدکنندگان و صنعتگران اظهار داشت: چنانچه طبق توافق انجام شده 10  درصد از کل سرمايه در گردش صندوق توسعه ملي به بخش توليد و صنعت اختصاص يابد اتفاقي عظيم در اين حوزه رخ مي دهد که در کل تاريخ اقتصادي و صنعتي کشور رخ نداده است.

وي گفت: چنانچه سرمايه در گردش صندوق توسعه ملي به فوريت در اختيار توليدکننده قرار گيرد بازار داخلي که تا حدود زيادي در واردات کالاهاي خارجي بسته شده مملوء از کالاهاي باکيفيت وطني مي شود./س
برچسب ها: صندوق ، توسعه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار