مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: با تلاش مجموعه گاز گلستان در حال حاضرعملیات گازرسانی به طرح های مهر ماندگاراستان گلستان معادل 84 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، رمضانعلی سنگدوینی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: پروژه های مهر ماندگار شرکت گاز گلستان متشکل از 30 پروژه گازرسانی روستايي برابر برنامه تدوین شده به صورت پراکنده در سطح استان در دست اجرا است که تا موعد مقرر همه آنها به بهره برداری می رسند.

وی افزود: تمامی 30 پروژه مهر ماندگار شرکت اجرایی شده که همه آنها بین75 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این رابطه تاکنون عملیات اجرایی تعداد 22 روستا به اتمام رسیده و در مرحله نصب انشعاب قرار دارند.

سنگدوینی تصریح کرد: برابر برنامه اعلام شده ستاد مديريت پروژه مهر ماندگار، تا كنون متوسط پيشرفت پروژه گاز استان بايد معادل 55 درصد باشد كه خوشبختانه با تلاش كاركنان گاز گلستان روند رشد گاز رساني پروژه هاي مهر ماندگار استان از برنامه مصوب خيلي بالاتر بوده و از رشد قابل توجهي برخور دار بوده و به 86 درصد رسيده است.

وی گفت: برای 30 پروژه مذکوراعتباری معادل 107 میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد بودجه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان در پایان با بیان اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم، افزود: مشترکان گاز با بررسی و سرویس لوازم گاز سوز به وي‍‍ژه بخاري و رعایت نکات ایمنی خود و خانواده را از خطرات احتمالی در امان داشته و مصرف گاز خود را نیز به درستی مدیریت و صرفه جویی نمایند تا ضمن كاهش هزينه گاز بهاء مصرفي، ساير هموطنان عزيز بتوانند از اين موهبت الهي بهره مند شوند./س

برچسب ها: گاز ، مهر ماندگار ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.