مدیر فروش ایران‌خودرو درباره سیستم جدید پیش فروش این شرکت گفت: در حال حاضر پژو پارس را با شرایط جدید پیش‌فروش عرضه می‌کنیم و تلاش ما در استقرار سیستم این است که نگرانی مردم را از افزایش مداوم قیمت خودروها در ماه‌های آینده برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران  خوشبختانه در حال حاضر فروش تمام محصولات ایران‌خودرو در وضعیت باز قرار دارد و سعی کردیم که با اعمال یک سهمیه‌بندی جدید و ارایه‌ی طرح هر کد ملی، یک خودرو، از بروز بازار سیاه خودرو جلوگیری کنیم.

در این سیستم جدید فروش، خودروها در اختیار دلالان قرار نمی‌گیرد، امکان خرید عمده را متوقف کرده‌ایم و به نوعی همه‌ی تلاش ایران‌خودرو این است که با توجه به وضعیت فعلی بازار بتواند محصول را به دست مصرف‌کننده نهایی برساند و دلالی‌ها را کاهش دهد.

یش‌فروش‌های سیستم جدید در ایران‌خودرو با قیمت قطعی خواهند بود، به این ترتیب خریداران می‌توانند هنگام پیش‌فروش اطمینان داشته باشند که قیمت محصولی که می‌خرند تغییر نخواهد کرد و حتی اگر قیمت هم تغییر کند تاثیری روی خودروی خریداری شده توسط آنها نخواهد داشت. به این ترتیب هم در بازار آرامش به وجود می‌آید و هم مردم مطمئن می‌شوند که خودروساز به دنبال افزایش قیمت نیست.

برچسب ها: ایران خودرو ، فروش ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار