با توجه به کاهش نگراني هاي مربوط به پيامدهاي طوفان سندي بر پالايشگاه هاي شرق آمريکا ،بهاي نفت چهارشنبه در آغاز به کار بازار افزايش يافت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ حدود ساعت سيزده و بيست دقيقه به وقت گرينويچ ، بهاي هربشکه نفت وست تگزاس اينترمدييت ( نفت پايه آمريکا ) براي تحويل در دسامبر با پنجاه و هفت سنت افزايش به هشتاد وشش دلار و بيست وپنج در بازار بين المللي نيويورک ( نايمکس ) رسيد.

پس از دو روز که بازار نيويورک به سبب وقوع طوفان سندي به  مبادلات الکترونيکي محدود شده  بود ، معاملات بازار عادي صبح چهارشنبه روند عادي خودرا از سرگرفت.

بارت ملک از تحليلگران بازار نفت تاکيد کرد:« معامله گران عقيده دارند برخلاف آنچه موجب نگراني هايي بود ، پالايشگاه ها خسارت خاصي از طوفان سندي متحمل نشده اند. اين تحليلگر نفتي گفت  علاوه بر اين بازگشايي تدريجي تاسيسات قرار است موجب افزايش تقاضاي نفت خام شود و به اين ترتيب قيمت هاي نفت افزايش يابد.

براساس گزارش اخير دولت آمريکا  که به عصر سه شنبه باز مي گردد ، فعاليت دو پالايشگاه از شش پالايشگاهي که در معرض طوفان سندي قرار داشته داشته است هنوز در وضع تعليق قرار دارد و چهار تاسيسات ديگر با آهنگي کند فعاليت مي کند.

بهاي نفت همچنين از ازسرگيري فعاليت هاي بورس نيويورک که به مدت دو روز به سبب طوفان تعطيل بود و به گفته مت اسميت از تحليلگران بازار نفت، اکنون به سمت افزايش شاخص هاي سهام پيش مي رود بهره مند شده است .

برچسب ها: نفت ، نیویورک ، بها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار