یاسوج/

13 آبان هیبت پوشالی استكبار جهانی را در هم شكست

رییس تبلیغات اسلامی گچساران گفت: روز ملی 13 آبان قدرت و هیبت پوشالی استكبار جهانی را در هم شكست و ضعف و ناتوانی امریكا بر ملل دنیا ثابت شد. .

'حجت الاسلام سید'عبدالرحیم ملكوتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این حماسه عظیم به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی آمریكا صورت گرفت .
وی یوم الله 13 آبان را تداعی كننده یاد و خاطره دانشجویان و دانش آموزان شهیدی دانست كه در راه حفظ ارزش های نظام اسلامی جان خود را فدا كردند.
وی با اشاره به لزوم حضور با شكوه اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز 13 آبان افزود: در این روز امت شهید پرور به خصوص دانش آموزان و دانشجویان حمایت خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام كرده و نفرت از استكبار جهانی را به نمایش خواهند گذشت.
وی تصریح كرد: حفظ ارزش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی در گروی ترویج فرهنگ مبارزه با استكبار در بین نوجوانان و نسل سوم انقلاب است.
ملكوتی گفت: دانش آموزان و دانشجویان در این روز بار دیگر ثابت خواهند كرد كه با پیروی از ولایت فقیه و تداوم راه شهدا می تواند انقلاب اسلامی را در مقابل تمامی دسیسه های استكبار حفظ كنند ./س
برچسب ها: هیبت ، پوشالی ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.