امروز در راستاي حفظ ارزش ريال همه ارزها به ويژه دلار و يورو با کاهش محسوس در مرکز مبادلات ارزي مواجه بودند به طوري که دلار و يورو به ترتيب با کاهش 79 و 179 ريالي مواجه بوده است.

صمد کريمي سخنگوي مرکز مبادلات ارزي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: امروز همه ارزهاي قابل معامله در مرکز مبادلات ارزي با کاهش مواجه بودند که عمده کاهش ها مربوط به دلار و يورو است.

وي تصريح کرد: در خصوص تخصيص ارز به اولويت هشتم اميدواريم که تصميمات نهايي به زودي از سوي بانک مرکزي به مرکز مبادلات ارزي ابلاغ شود.

وي در خصوص ورود ارز صادرکنندگان به مرکز مبادلات ارزي گفت: در خصوص ورود ارز صادرکنندگاني که منشأ آن خارجي است هر صادرکننده ايراني در حال حاضر مي تواند با مراجعه به مرکز مبادلات ارزي از طريق نمايندگان بانک هاي عامل مستقر در اين مرکز به شعبات ارزي بانک ها معرفي و در شعبات مربوطه اقدامات لازم براي خريد ارز آنها و يا مبادله ارز آنها در قابل نياز واردکنندگان انجام شود.

وي تصريح کرد:‌ همچنين قرار است توافقاتي بين وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتحاديه صادرکنندگان نهايي و به مرحله اجرا گذاشته شود که در صورت نهايي شدن تصميمات اين توافقات به مرکز مبادلات ارزي اعلام خواهد شد.

براين اساس نرخ ساير ارزها امروز در مرکز مبادلات ارزي بدين شرح است:

دلار آمريکا ۲۵۲۷۶ ريال

یورو ۳۲۶۲۸ ريال

روپيه هند ۴۶۹ ريال

درهم امارات متحده عربی ۶۸۸۲ ريال

یکصد ين ژاپن ۳۱۷۰۰ ريال

لير ترکيه ۱۴۰۰۶ ريال

روبل روسيه ۸۰۳ ريال

یوان چين ۴۰۴۷ ريال

يک هزار وون کره جنوبی ۲۳۰۰۰ ريال

/عب
برچسب ها: ارز ، دلار ، یورو ، مبادله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار