بهار مطبوعات هم در این پاییز سرد و بارانی رسید بالاخره! شاید باورتان نشود ولی از اردیبهشت منتظر بودم!

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، وبلاگ سایرن درجدیدترین نوشته خود در مورد نمایشگاه مطبوعات آورده است:

بهار مطبوعات هم در این پاییز سرد و بارانی رسید بالاخره! شاید باورتان نشود ولی از اردیبهشت منتظر بودم! قدم زدن در میان غرفه های باشکوه و بی شکوه رسانه های مختلف خودش یک کلاس درس ملی است. راه که می روی تازه می فهمی مبارزه موثر لزوما وابسته به پول و امکانات زیاد نیست. تقریبا هیچ ربطی هم به سن و سال یا قدمت رسانه و کارکنانش ندارد هر چند تجربه شخصی ام نشان می دهد کار کردن با آدم های خبره و پخته خیلی خیلی آسان تر است و حاشیه اش هم کمتر! اما نوآوری در سیستم های فکری باز و نپخته جوان ها قطعا بیشتر است.

سعی می کنم امسال هم یک حاشیه نویسی در خور نمایشگاه مطبوعات داشته باشم. در اندازه شان سازمان رسانه ای نوپای انقلاب که در حال شکل گیری است. از سازمان یافتگی ابتدایی رسانه هایی صحبت می کنم که وقتی نیاز جامعه را خودشان یا رقیب شان تشخیص می دهد ابایی ندارند از بازنشر هزار باره مقالات رقیب که هم جبهه شان است.

امید دارم روزی را در فضای رسانه ای کشورمان ایران لمس کنم که رزمندگان گردان رسانه ای جاوید الاثر عباس متوسلیان  شرم نکنند از عقب نشینی تاکتیکی یا جنگیدن در حاشیه میدان نبرد در حالی که فرمانده "فتح" را به گردان شهید همت مثلا واگذار کرده است. یا نهراسند از نوشته شدن "پیروزی" به نام این یکی و آن یکی رسانه! لشکر اسلام موفق شود چه اهمیت دارد که اسم من یا جریده ام به میان بیاید یا نیاید؟! ما صاحب اخلاص رسانه ای نیستیم اما کم هم در به درش سرگشته و حیران نگشته ایم. خوشحالیم که می دانیم جوینده یابنده است ان شاء الله.

پذیرفتن نقشی کوچک هم باید افتخار باشد حتی اگر در اندازه اداره یک ستون کوچک در جریده ای کم خواننده باشد. کار اگر برای خدا باشد دیده می شود... در واقع احد واحد ببیند کفایت می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار