طرح توسعه و نوسازي تاسيسات ميدان نفتي فروزان در بخش ساخت عرشه ها و خطوط لوله زيردريايي، تاكنون بيش از 85 درصد پيشرفت داشته است و پيش بيني مي شود مطابق با برنامه، تا پايان سال جاري اجرايي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، طرح توسعه تاسيسات ميدان فروزان كه بخش ساخت عرشه ها و خطوط لوله زيردريايي آن از مهر ماه سال گذشته به شركت مهندسي و ساخت تاسيسات دريايي واگذار شده است تا پايان شهريورماه سال جاري، حدود 85 درصد پيشرفت داشته است و پيش بيني مي شود تا پايان سال به طور كامل اجرايي شود.

براساس اين گزارش: علاوه بر آنكه ساخت و نصب جكت  يكي از جكت هاايان يافته، ساخت جكت  ديگر نيز با حدود 90 درصد پيشرفت كار رو به اتمام است و فعاليت هاي تفصيلي پروژه و تامين كالا نيز طبق برنامه در دست اقدام است بطوري كه يك جكت 6پايه اي اين طرح، قريب به چهار هزار تن وزن دارد و تمامي فعاليت هاي اجرايي و ساخت آن توسط كارشناسان و متخصصان ايراني شركت نفت فلات قاره ايران و شركت مهندسي و ساخت تاسيسات دريايي صورت پذيرفته است.  
   
طبق اين گزارش: پروژه طراحي و ساخت عرشه هاي سكوهاي فروزان نيز در سال گذشته به شركت مهندسي و ساخت تاسيسات درياييي اعطا شد كه بر اساس برنامه پيش بيني شده، اين پروژه نيز در سال آينده به سرانجام مي رسد.

 گفتني است پيش از اين نيز مديرتوليد شركت نفت فلات قاره ايران از امضاي قرارداد بين شركت نفت فلات قاره و شركت مهندسي و ساخت تاسيسات دريايي به منظور ساخت سكوي فراورش در ميدان گازي فروزان خبر داده و اعلام كرده بود: بر اساس اين قرارداد شركت تاسيسات دريايي مكلف است سكوي فراورش را در مدت زمان 20 ماه آماده سازد./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار