مدير عامل شركت نفت خزر گفت: 6 پروژه نفتي براي سال 91 تعريف شده كه اجراي اين پروژه ها در اختيار پيمانكاران داخلي قرار داده شده است.

 
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علي اصولي مديرعامل شركت نفت خزر ، در سومین هم اندیشی مدیران منطقه ای صنعت نفت کشور با بیان این مطلب گفت: 6 پروژه نفتي براي سال 91 تعريف شده كه اين پروژه ها در اختيار تامين كنندگان داخلي قرار داده شده اند و اميد است تا با همراهي مسئولين استان و تعامل بيشتر، شاهد اشتغال زايي مجدد در كارگاه هاي دريايي، ساحلي و فراساحلي باشيم.
 
 اصولي با بيان اينكه فعاليت هاي شركت نفت خزر تمام نشدني است، خاطرنشان كرد:حداقل تا 30 سال آينده در زمينه كشف نفت و گاز و توسعه صنعتي و انتقال اين فرآورده ها در منطقه فعال خواهيم بود.

وی تصریح کرد: با پيگيري هاي به عمل آمده، سرانجام در بيستم ارديبهشت ماه سال 91 ميدان نفتي سردار جنگل در درياي خزر كشف شد.
 
اصولی با بيان اينكه با اكتشافات جديد لازم است تا نگاه ها از خزر توريستي به خزر صنعتي معطوف شود، افزود: كشف نفت در درياي خزر مي تواند ضمن كمك به توسعه صنعت نفت استان، در توازن صنعتي بين شمال و جنوب كشور نيز بسيار موثر باشد.
 
وی  با اشاره به اين مطلب كه استان هاي شمالي كشور به مركزيت مازندران مي توانند همگام با جنوب كشور به توسعه صنعت نفت كمك كنند گفت: در تلاشيم تا عسلويه اي ديگر در خطه مازندران برپا شود و قطعاً اين موضوع جز با خرد جمعي، تصميم گيري به هنگام و سرمايه گذاري هاي لازم دست يافتني نخواهد بود.
 
مدير عامل شركت نفت خزر، با بيان اينكه توسعه نفت در مازندران نيازمند حمايت مسئولين ارشد استان است، تصريح كرد:متاسفانه تاكنون همت و همدلي در اين خصوص مشاهده نشده است. /ر
برچسب ها: واگذاری ، کاسپین ، نفت ، پروژه ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار