دبیر منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی حراست واحدهای دانشگاهی را بازوان نظارتی روسای دانشگاهی در جهت بهبود امور برشمرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رسولی نژاد، یکی از وظایف مهم مدیران حراست در دانشگاه ها را هدایت و کنترل برشمرد و افزود: چشم و گوش رؤسای دانشگاهی مسئولان حراست واحدها هستند که می توانند با نظارت مناسب در روند جاری مؤثر واقع شوند.

وی، هدف از کنترل را پیشگیری از وقوع اتفاق برشمرد و افزود: باید حراست واحدها در امر پیشگیری از وقوع اتفاقات حساس بوده و دراین زمینه بیش از پیش تلاش نمایند که این امر از موارد بسیار مهم بوده و جلوی اکثر مواردی که می تواند زمینه را برای تخلفات بعدی آماده نماید خواهد گرفت.

این مقام مسئول گفت: هرجا که همراهی و تعامل مسئولین و مدیران حراست مطلوب بوده پیشرفتهای قابل توجهی در حوزه های مختلف صورت گرفته و در راستای سیاستهای دانشگاه که خدمتگذاری به مردم و ولی نعمتان انقلاب بوده گامهای مإثری برداشته شده است.

رسولی نژاد در ادامه با اشاره به سیاستهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مالی و در آمدزایی، رسالت نهادهای نظارتی را در اجرای مناسب این طرح بسیار مهم عنوان کرد و افزود: نیروهای حراست باید با وقوف کامل به امور مالی، کمیسیون معاملات و سایر موارد اهتمام جدی داشته باشند.

وی، تقویت مسائل معنوی، دینی و وجدان کاری را در کاهش تخلفات بسیار مهم عنوان کرد و افزود: سلامت کار در گرو وجدان پاک و فطرت انسانهاست اگر به عقوبت رفتار ناشایست و خلاف خود دراین دنیا و آخرت اعتقاد داشته باشیم قطعاً دنبال خلاف نخواهیم رفت که امیدواریم با ترویج مسائل دینی و معنوی درجامعه در تحقق این امر بیش از پیش تلاش نمائیم. /س

برچسب ها: حراست ، بازوی ، روسا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.