از مدال‌آوران فستیوال هنرهای رزمی زنجان با حضور مسئولان ورزشی استان، استقبال و تجلیل به عمل آمد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، 13ورزشکار زنجانی اعزامی به فستیوال هنرهای رزمی در کیش، پس از کسب 11 مدال رنگارنگ، در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان مورد استقبال جمعی از مسئولان ورزشی استان و ورزشکاران قرار گرفتند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان در حاشیه استقبال از مدال‌آوران زنجانی فستیوال هنرهای رزمی گفت: فستیوال هنرهای رزمی به مدت چهار روز در جزیره کیش برگزار شد که در این دوره از مسابقات در حدود 1200 ورزشکار باهم به رقابت پرداختند که از استان زنجان نیز 13 ورزشکار در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود رفتند و حاصل آن کسب 11 مدال طلا، نقره و برنز بود.

کریمی در خصوص نتایج ورزشکاران زنجانی بخش بانوان افزود عملکرد بانوان در این فستیوال بسیار خوب بود، چرا که حاصل آن کسب 4 مدال طلا توسط فاطمه داوودبیگی، زینب عسگری، مینا مرادلو و سحر محمدبیگی در مبارزه آزاد اوزان منهای 55، 60، 65 و به اضافه 65 بود.

سرمربی تیم‌ملی ایران در مبارزات آزاد در ادامه از برگزاری تورنمنت بینالمللی دفاع‌شخصی و مبارزات آزاد طی دهه‌فجر امسال به میزبانی زنجان خبر داد و گفت: رایزنی‌های اولیه در این زمینه صورت گرفته است که امیدواریم با رفع موانع موجود، شاهد برگزاری این تورنمنت به میزبانی زنجان باشیم.

گفتنی است در فستیوال رزمی کیش، پریسا شعبانی از زنجان نیز به عنوان مربی، هدایت تیم‌ملی بانوان را بر عهده داشت./س

برچسب ها: استقبال ، ورزشکار ، زنجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.