سخنگوي كميته طراحان سوال از احمدي‌نژاد در مجلس شوراي اسلامي گفت: جلسه کمیته طراحان سوال از رئیس‌جمهور برای تصمیم‌گیری درباره این طرح و بررسي پاسخ‌هاي نماينده‌هاي احمدي‌نژاد در كميسيون تلفيق در حال برگزاري است.

محمد دامادي نماينده ساري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت:‌ جلسه کمیته طراحان سوال از رئیس‌جمهور برای تصمیم‌گیری درباره این طرح و بررسي پاسخ‌هاي نماينده‌هاي احمدي‌نژاد در كميسيون تلفيق در حال برگزاري است.

وي افزود: در این جلسه پاسخ‌ نمایندگان رئیس‌جمهور به نوسانات ارزی را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا نمایندگانی که طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند، اعلام نظر کنند.
 
سخنگوي طراحان سوال از رئيس‌جمهور در ادامه تصريح كرد: طراحان سوال از رئيس‌جمهور نظر خود را در خصوص پاسخ نمايندگان دولت کتبا به كميسيون برنامه و بودجه ارجاع مي‌دهند و كميسيون نيز نظرش را به هيئت‌رئيسه مجلس اعلام خواهد كرد.
 
دامادي همچنين خاطرنشان كرد: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، گزارش جلسه وکلاي ملت با نمايندگان دولت باید توسط نماینده سئوال‌کنندگان به اطلاع امضاکنندگان طرح سوال از رئيس‌جمهور برسد و آنها تصمیم بگیرند که آیا پاسخ‌ها قانع کننده بوده يا خير.

وي در ادامه تصريح کرد: در صورتيکه  یک‌چهارم نمایندگان قانع نشده باشند، رئیس جمهور  یک‌ماه فرصت دارد تا با حضور در صحن علنی بهارستان  پاسخگوي سولات نمايندگان باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار