سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه از حضور 4 نماینده رئیس‌جمهور در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به طرح سوال از رئیس جمهور درباره مسائل ارزی، واردات خودرو و گندم خبر داد.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به  جلسه امروز كميسيون برنامه و بودجه با نمايندگان احمدي‌نژاد درباره پاسخ‌گويي به سوالات نمايندگان از رئيس‌جمهور گفت: بر اساس نامه دولت به مجلس قرار است فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور، حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی، غضنفری وزیر صنعت معدن و تجارت و خلیلیان وزیر جهادکشاورزی برای پاسخ به طرح سئوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور در کمیسیون برنامه و بودجه حضور مي‌يابند.

وي افزود: با توجه به اینکه آیین نامه داخلی مجلس در خصوص چگونگی طرح سوال از احمدی نژاد در مجلس هشتم و در سال ۸۸ اصلاح شده، پس از اینکه رئیس‌جمهور و یا یکی از وزرای مرتبط با سوالات نمایندگان سوال کننده در صحن حضور یافت و پاسخگوی سوال نمایندگان بود، نمایندگان سوال کننده نیز می‌توانند قانع شدن و یا قانع نشدن خود را در صحن پس از ارایه گزارش‌هایشان اعلام کنند.


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه تصريح كرد: اگر پاسخ احمدی نژاد برای نمایندگان طراح سوال قانع کننده نباشد، پرونده به همراه متن سوالات و بر اساس ماده ۲۰۳ آیین نامه داخلی مجلس جهت تعیین تکلیف نهایی به قوه قضاییه ارجاع خواهد شد.

لازم به ذكر است؛ محمود بهمنی رئیس‌کل بانک‌مرکزی، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد و امور دارایی، لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان رئیس‌جمهور در این نشست هستند که برای پاسخگویی به سوال نمایندگان حاضر شدند.

گفتني است؛ طرح سوال از رئیس جمهور 19 مهرماه با 102 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد و سپس بنا بر تصمیم هیئت‌رئیسه برای بررسی به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، سوال ، نماینده ، پارلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار