در پي تهديدات کره شمالي به حمله هوايي عليه يک منطقه مرزي در کره جنوبي ، نيروهاي نظامي کره جنوبي به حالت آماده باش کامل در آمده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه تايمز کره جنوبي ، کره شمالي طي دو روز گذشته شديدا" تهديد کرده است که اگر روز دوشنبه (امروز) فعالان مخالف دولت کره شمالي در نواحي مرزي اين کشور با کره جنوبي اقدام به پخش اعلاميه هاي ضد کمونيستي کنند و اين اعلاميه ها وارد حريم کره شمالي شود ، آن روستا و منطقه اي که پخش اعلاميه ها از آنجا آغاز شده است مورد حمله قرار خواهد گرفت.
 نيروهاي نظامي کره جنوبي براي مقابله با هرگونه حمله و يا تهديد نظامي از طرف کره شمالي از روز گذشته به حالت آماده باش کامل درآمده اند.
 يک گروه از مخالفان رژيم کمونيستي کره شمالي موسوم به آزاديخواهان مبارز که از گروههاي پناهنده به کره جنوبي هستند،  پيش از اين اعلام کرده بودند که قصد دارند از طريق يک بالن هوايي بيش از دويست هزار برگ  اعلاميه  ضد کمونيستي در آسمان کره شمالي پخش کنند.
 کره شمالي در پاسخ به اين برنامه روز جمعه گذشته تهديد کرده بود اگر چنين اقدامي صورت گيرد آن منطقه مرزي که بالن به پرواز در آمده است بيرحمانه مورد حمله هوايي جنگنده هاي کره شمالي قرار خواهد گرفت. وزارت دفاع کره جنوبي با اعلام آماده باش کامل نيروهاي نظامي خود در مرز کره شمالي اعلام کرده است که نيروهاي نظامي کره جنوبي هر حمله نظامي از سوي کره شمالي را بي پاسخ نخواهند گذاشت.
برچسب ها: بین الملل ، کره ، شمالی ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار