معاون میت رامنی در انتخابات آتی ریاست جمهوری در آمریکا ادامه سیاست های باراک اوباما رئیس جمهور این کشور را مایه ورشکستگی کشور دانست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، " پل رایان" معاون میت رامنی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا برای به دست آوردن رای مردم اوهایو، راهی این ایالت کلیدی شده است تا فاصله بین نامزدهای دو حزب حاکم در آمریکا را بیش از پیش کمتر کند.
وی در میان مردم اوهایو گفت: رئیس جمهور تلاش می کند از زیر بار مسئولیت در مسائل مختلف طفره برود و دیگران را مقصر جلوه دهد، وی همه تلاش خود را روی مسائل خرد قرار داده است و سعی می کند مردم را از آنچه که در کشور می گذرد، منحرف و سابقه رقبای خود را نیز تحریف کند تا بتواند برنده انتخابات باشد.
وی تصریح کرد: این رئیس جمهور ما را به سوی بحران بدهی ها پیش می برد و چهار بودجه ای که وی تصویب کرده است، تریلیون ها دلار برای اقتصاد آمریکا بدهی و کسری در بر داشت. وضعی که ما در حال حاضر داریم نه تنها بحران بدهی ها را در آینده برای ما ایجاد می کند که در اروپا نمونه آن را شاهدیم، بلکه آینده نسل جوان و آینده این کشور را نیز تهدید می کند.
وی گفت: ما هرگز در طول تاریخ این کار را نکرده ایم و دانسته و با دست خود، نسل آینده را به خطر نمی اندازیم.
برچسب ها: بین الملل ، اوباما ، رامنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار