مجموعه عروسکی "خونه مادربزرگه" برای پخش از شبکه جهانی سحر به زبان آذری دوبله شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این مجموعه تلویزیونی به مدیریت دوبلاژ سلیمان فرضعلی اف در 22 قسمت 20 دقیقه ای در باکو به زبان آذری دوبله شده است.

سلیمان فرضعلی اف و کنول جوادووا ترجمه متون و نگار ارخان صدابرداری و میکس"خونه مادربزرگه" را بر عهده داشته اند. ویراستاری این اثر نیز توسط سلیمان فرضعلی اف و خیرا... زینال اف انجام شده است.

دوبله این مجموعه از اوایل بهمن ماه سال گذشته در کشور آذربایجان آغاز شده و مدت سه ماه به طول انجامیده است و صداپیشگانی همچون نصیبه الدارووا (مادربزرگ و مراد)، ماهر میریش اف (مخمل)، پرویز باقراف (آقا حنایی)، بایرام محمداف (گل باقالی خانوم)، سردار رستم اف (هاپوکومار- صاحب- حلزون- کلاغ) و شهلا علی قیزی (جوجه ها) به گویندگی در آن پرداخته اند.

مجموعه عروسکی "خونه مادربزرگه" به کارگردانی مرضیه برومند محصول شبکه 2 سیما است و داستان گربه ای به نام مخمل که با مادربزرگی پیر زندگی می کند و ماجراهایی که بین او و خانواده آقا حنایی رخ می دهد را روایت می کند.

در این مجموعه تلویزیونی تعدادی از هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون به جای شخصیت های عروسکی به گویندگی پرداخته اند که از آن جمله هنگامه مفید (مادربزرگه)، بهرام شاه محمدلو (مخمل)، رضا بابک (آقا حنایی)، فاطمه معتمدآریا (گل باقالی خانوم- نبات)، آزاده پورمختار (نوک سیاه)، مریم سعادت (نوک طلا)، راضیه برومند (مراد)، مسعود کرامتی (حلزون) و هرمز هدایت (هاپوکومار) را می توان نام برد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.