تهیه کننده قدیمی رادیو ورزش گفت: برنامه «داغ ماندگار» با زبان جوانان به معرفی فرهنگ عاشورایی می‌پردازد.

 

 احمد طاهری تهیه کننده برنامه «داغ ماندگار» با بیان اینکه تهیه کننده ویژه برنامه‌ مذهبی باید با زبان نسل جوان آشنا باشد گفت: سعی می‌کنم در برنامه با پخش مداحی‌های مختلف به نوجوانان و جوانان از امام حسین (ع) آگاهی بدهم.

وی ادامه داد: ویژه برنامه «داغ ماندگار» در تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر از رادیو ورزش پخش شد و از قسمت‌های مختلف برنامه می توان به مداحی مداحان معروف، نوحه، روضه، تک خوانی نمایش وقایع رخ داده روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با صدای رضاخضرایی اشاره کرد.

طاهری عنوان کرد:گزارش از مراکز شهرستان‌ها که به بیان مراسم عزاداری می‌پرداختند از دیگر قسمت‌های این برنامه بود که تقریبا به ۱۲ استان سفارش دادیم  تا گزارشی از مراسم‌های محلی خود را برای ما بفرستند.

وی افزود: وقتی برنامه سازان بتوانند با زبان جوان‌ها آشنا باشند و با استفاده از مداحی مداحان جوانان، تعزیه خوان‌های جوان در دل برنامه‌هایشان، شایستگی‌ها و کار‌هایی که امام حسین (ع) در ماه محرم انجام داده است را به نسل جوان معرفی کنند آن‌ها راحت‌تر حرف ما را قبول خواهند کرد و پند‌ها و نصایح امام حسین (ع) را با جان و دل می‌خرند.

طاهری با اشاره به استفاده از موسیقی فیلم‌هایی که در سال‌های اخیر در دهه ماه محرم ساخته شده تصریح کرد: از صحبت‌های ارزشمند حجت الاسلام ایمانی و ابوترابی که به عنوان مهمان در برنامه حضور دارند و ایشان از فضایل و نهضت امام حسین (ع) صحبت خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.