عضو فراكسيون روحانيون مجلس گفت: آسان‌سازي امر ازدوج از مهمترين اولويت‌هاي اين فراكسيون مي‌باشد كه به زودي برنامه‌هايي در اين خصوص ارائه خواهيم كرد.

حجت‌الاسلام روح‌الله بيگي نماينده شاهين‌دژ، تكاب و مياندوآب درگفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران بر ضرورت اهتمام به آسان‌سازي امر ازدواج در كشور اشاره كرد و اظهار داشت: بايد همانگونه كه سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه(س) را به عنوان روز ازدواج نامگذاري كرده‌ايم، نحوه پيوند اين دو معصوم را نيز الگوي جوانان قرار دهيم.

اين عضو فراكسيون روحانيون مجلس افزود: نهادها و تشكل‌هاي مختلف كه در امر ازدواج و نهادينه‌كردن اين امر مقدس دخيل هستند بايد بيش از پيش به اين مهم توجه كنند.

حجت‌الاسلام بيگي با بيان اينكه امر آسان‌سازي ازدواج از جمله اولويت‌هاي مجلس است، تصريح كرد: فراكسيون روحانيون مجلس به زودي با ارائه راهكارهاي جديد برنامه‌هاي مختلفي در خصوص آسان‌سازي ازدواج مطرح خواهد كرد كه درصورت لزوم به صورت طرح به تصويب نمايندگان نيز خواهد رسيد.

اين عضو فراكسيون روحانيون مجلس در ادامه به كتاب "ارزش‌هاي اجتماعي در قرآن" اشاره و خاطرنشان كرد: در اين كتاب كه شامل 5 بخش اخلاقي، عبادي، اقتصادي، انساني-عاطفي و اجتماعي-سياسي است به صورت مفصل در خصوص اين امر مقدس بحث و بررسي شده است كه مي‌تواند در اين زمينه راه‌گشا باشد.

گفتني است؛ اين كتاب كه در 600 صفحه تاليف شده تاكنون 11بار با تيراژ 5هزار نسخه به چاپ رسيده است.

انتهاي پيام/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار