شوراي‌عالي شهرسازي و معماري ايران با اعلام مصوبه در زمينه مغايرت طرح تفصيلي با اساس طرح جامع شهر تهران مقرر كرد: اراضي جنوب محله نعمت آباد تهران به پارك و فضاي سبز عمومي اختصاص يافته و شهرداري تهران نسبت به تملك اراضي اقدام نمايد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، در اجراي بند (5) ماده (4) قانون تاسيس شوراي‌عالي شهرسازي و معماري ايران و ماده (42) آئين‌نامه نحوه بررسي و تصويب طرحهاي توسعه و عمران محلي، ناحيه‌اي،‌منطقه‌‌اي و ملي و مقررات شهرسازي و معماري كشور، مصوب 78/10/12 هيات محترم وزيران؛ شوراي‌‌عالي شهرسازي و معماري ايران در جلسه مورخ 1391/06/20 خود موضوع مغايرت اساسي شهر تهران (اراضي جنوب محله نعمت آباد) را مورد بررسي قرار داد.

شوراي‌عالي شهرسازي و معماري ايران مقرر كرد اراضي مذكور به پارك و فضاي سبز عمومي اختصاص يافته و شهرداري تهران نسبت به تملك اراضي اقدام نمايد.

در ادامه مصوبه شوراي‌عالي شهرسازي و معماري ايران آمده است: اسناد و مدارك طرح در اجراي ماده 42 آئين‌نامه نحوه بررسي و تصويب طرحها مصوب 87/10/12 هيأت محترم وزيران، پس از اعمال موارد فوق الذكر درموعد ‌مقرر‌ تهيه و ارسال كنند تا براي اجرا ابلاغ شود./س
برچسب ها: شهرسازی ، معماری ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار