نماینده مردم شوش در مجلس خواستار تامین اعتبار کانال‌های فرعی سد کرخه از سوی وزارت نیرو شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان،سید راضی نوری صبح امروز طی دیدار با مدیرعامل موسسه جهاد نصر خواستار تسریع در اجرایی کانال‌های غرب کرخه شد و گفت: اجرای این پروژه کشاورزی را در این منطقه متحول می‌کند.

وی افزود: در راستای اجرای کردن این پروژه عظیم باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم با اجرای آن زمینه را برای رشد و شکوفایی کشاورزی شهرستان شوش فراهم کنیم و وزارت نیرو باید در این امر پیشقدم باشد.

نوری ضمن تاکید بر تامین اعتبار این پروژه گفت: باید وزارت نیرو اعتبار لازم را در اختیار موسسه جهاد نصر قرار دهد تا زمینه اجرایی شدن این طرح فراهم شود تا شاهد احیای دوباره زمینه‌های غرب کرخه باشیم و اشتغال پایدار را در این شهرستان رقم بزنیم.

وی بیان کرد: با انجام این طرح بزرگ ضمن اینکه زمین‌های غرب کرخه جان دوباره می‌گیرند، تولید محصولات گندم، ذرت و جو با افزایش قابل توجهی مواجه خواهد شد و تناژ تولیدی در برداشت محصول به صورت چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

  موسسه جهاد نصر در زمینه مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی با اولویت بخش کشاورزی فعالیت می‌کند و احداث شبکه فرعی آبیاری فتح‌المبین شوش به وسعت یک‌هزار و 676 هکتار زیر نظر این موسسه قرار دارد./س


برچسب ها: اعتبار ، کانال ، کرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.