عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: بهتر است به جاي طرح سوال از رئيس جمهور در مجلس، جلساتي با حضور سران 3 قوه به صورت دوستانه تشکيل شود تا هم طرفين به تفاهم برسند و هم مشکلات اقتصادي بررسي شود.

رسول حامديان عضو جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره طرح سوال مجلس از رئيس جمهور اظهار داشت: اين موضوع حق قانوني نمايندگان است اما در شرايط تحريم و فشار بين‌المللي، مصالح کشور ايجاب مي کند اين مسئله به شکلي ديگر پيگيري شود.

وي به بيانات مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: ديدگاه رهبر معظم انقلاب در مورد همدلي و اتحاد 3 قوه قابل تامل بوده در نتيجه بهتر است به جاي طرح سوال از رئيس جمهور در مجلس، جلساتي با حضور سران 3 قوه به صورت دوستانه تشکيل شود تا هم طرفين به تفاهم برسند و هم مشکلات اقتصادي بررسي شود.

عضو جامعه اسلامي مهندسين در پايان خاطرنشان کرد: تجربه سوال از رئيس جمهور در مجلس هشتم نشان داد با توجه به نحوه تعامل رئيس جمهور با مجلس و ادبيات به کار برنده وي صلاح نيست اين مسئله مجدد تکرار شود چراکه منجر به حاشيه سازي و دور شدن از هدف اصلي سوال يعني حل بحران اقتصادي در جهت منافع مردم مي‌شود.   

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار