سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیش بینی نتیجه بازي ایران و کره جنوبي از دست من خارج است واگر من می‌توانستم پیشگویی کنم وقتم را صرف فوتبال نمی‌کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران و کره جنوبی اظهار داشت:‌ تک تک صحنه‌های بازی و ثانیه‌های این دیدار برای ما مهم است و فردا 25 مهر ماه تلاش می‌کنیم که در زمین بازي نتیجه لازم را کسب کنیم.



سرمربي تيم فوتبال کشورمان اظهار داشت: معتقدم که بازيکنان ما کاملا آماده هستند و از انگیزه و روحیه بالایی برخوردارند هیچ یک از مربیان دنیا نمی‌تواند به کسی قول پیروزی بدهد و اگر این کار را انجام دهد به طور حتم در زمره مربیان سطحی نگر قرار می‌گیرد.

وي تصريح کرد: تنها چیزی که اکنون می‌توانم بگویم این است که اگر من می‌توانستم پیشگویی کنم حتما اين کار را انجام می‌دادم که آیا فردا برنده هستيم یا نه. اگر من قدرت پیشگویی داشتم هیچگاه وقتم را صرف فوتبال نمی‌کردم.

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان افزود: از زمانی که بازی‌های مقدماتی را آغاز کردیم تنها یک گل از حریفان خود را دریافت کردیم و یک گل نیز به حریفان زده‌ایم و شواهد نشان می‌دهد که ما درخط حمله ضعیف هستیم و خط دفاعی خوبی داریم اما به طور حتم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در استادیوم آزادی پیروز باشیم.

* از کره نمی‌ترسیم

کي روش خاطر نشان کرد: پیروزی تنها یک فرمول دارد و آن سخت کار کردن است اما فرمول تنبلی این است که برخی درباره پیروزی صحبت کنند و زیر سایه درخت منتظر نتیجه باشند اما من ترجیح می‌دهم که از فرمول اول بهره ببرم و از سخت کار کردن استفاده کنم و به هواداران این قول را مي‌دهم  که اگر در دیدار مقابل کره جنوبی سخت کوش باشیم شانس پیروزی داریم و این توقع نهایی من از بازیکنان ملی پوش است.

وی افزود: ما هیچ ترسی از بازیکنان ملی پوش کره جنوبی نداریم و از سه هفته قبل خیلی تلاش کرده‌ایم تا کارهایی که در زمین مسابقه باید انجام دهیم را تمرین کنیم.



کانگ هی: بازی در ایران واقعا سخت است

 چوی کانگ هی - سرمربی کره جنوبی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم مقابل ایران گفت: ما تاکنون در تهران نتوانسته‌ایم ایران را شکست دهیم و این بار می‌خواهیم این طلسم را بشکنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،سرمربي تيم ملي کره جنوبي در رابطه با بازي فرداي تيمش با ايران، گفت: خوب می‌دانم که فردا (سه‌شنبه) بازی مهمی داریم و به همین خاطر زودتر به ایران آمدیم تا آماده شویم. روحیه تیم ما بسیار خوب است و به امید خدا فردا بازی خوبی خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد.

 وی در پاسخ به این سوال  درباره اینکه آمادگی تیمش در چه سطحی است، افزود: ایران در زمین خودش بازی می‌کند و از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، ما و تیم‌های دیگر قبلا در تهران مشکل داشتیم ولی برای این بازی خودمان را آماده کرده‌ایم.20 دقیقه اول خیلی مهم و نقش تعیین کننده در برد و باخت ما دارد.

کانگ هی در مورد اینکه چه شناختی از ایران دارد و تاثیرگذارترین بازیکن را چه کسی می‌داند، تاکید کرد: مهم نیست کدام بازیکن برای ما شناخت شده است، مهم این است که به عنوان یک تیم خود را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی در پاسخ به این سوال که تساوی هم برای شما رضایت‌بخش است،‌  گفت: نمی‌خواهیم مساوی کنیم بازی در ایران سخت هست اما ما برای پیروزی آمده‌ایم و به دنبال مساوی نیستیم.

کانگ هی به این سوال که" با توجه به اینکه تاکنون در ایران این تیم را نبرده‌اید، استرسی دارید؟" پاسخ داد: تاریخچه بازی با ایران برای ما مهم است ولی باید این رکورد را بشکنیم. ما خیلی تمرین کرده و تیم خوبی داریم. زمان آن رسیده که در ایران پیروز شویم. ولی می‌دانیم در تهران که ارتفاع از سطح دریا بالاست، بازی کردن سخت است. تمرین خوبی کرده‌ایم و آمادگی مناسبی داریم تا به عدم پیروزی خاتمه دهیم.

وی در مورد احتمال حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: می‌دانم که 100 هزار تماشاگر فردا به ورزشگاه می‌آیند ولی بازیکنان ما باتجربه هستند. همانطور که گفتم ابتدای بازی برای ما مهم است و اینکه آن زمان چه توانایی‌ای از خود نشان دهیم.

در ادامه یکی از خبرنگاران کره‌ای از سرمربی این تیم پرسید که تیمش را برای چه چیزی آماده کرده است و انتظار چه مسائلی را دارد. پاسخ داد: حریف ما در خانه خودش بازی می‌کند و همه چیز به نفع اوست و از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند. نه تنها تیم ما بلکه هر تیم دیگری که در ایران بازی کرده به مشکل برخورده است اما همان طور که گفتم برای بازی فردا آماده هستیم و این را باید بگویم که 20 دقیقه ابتدای بازی برایمان بسیار مهم است. عملکردمان در این 20 دقیقه می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.

سرمربی کره جنوبی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چه شناختی از ایران دارد و تاثیرگذارترین بازیکن ایران را چه کسی می‌داند گفت: مهم نیست که ما کدام بازیکن را می‌شناسیم و چقدر روی این تیم شناخت داریم بلکه مهم این است که ما به عنوان یک تیم برای این بازی آماده‌ایم و می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار