تمرین تیم ملی فوتبال ایران به منظور آمادگی برای دیدار با تیم ملی کره جنوبی پنجشنبه 20 مهرماه به شوخی های سرمربی پرتغالی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تمرین ملی پوشان ایران از ساعت 10:25 آغاز شد واین درحالی بود که کارلوس کی روش از ساعت 10صبح درمحل تمرین حاضر بود وبازکنان ساعت 10:15 برسر زمین تمرین حاضر شدند، اما در ابتدای تمرینات سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به مدت 15دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و شوخی های کی روش با آندرا نیک تیموریان و سایر بازیکنان از نکات جالب توجه در تمرین امروز بود.

گفتنی است: به دستور کی روش بازیکنان در ابتدا به گرم کردن پرداختند و حضور عبداله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان نیز در تمرین امروز ملی پوشان از نکات جالب توجه دیگر در محل تمرینات بود ضمن اینکه بازیکنان دو رگه تیم ملی از جمله اشکان دژاگه، نظری و قوچان نژاد نیز درمیان سایر بازیکنان به تمرینات ادامه می دهند.

در پایان لازم به ذکر است؛ ملی پوشان فوتبال ایران پس از تمرینات کششی وگرم کردن کار با توپ را در دستور کار قرار دارند ضمن اینکه دروازه بانان تیم ملی هم زیر نظر مربی به صورت جداگانه به تمرینات خود ادامه دادند.

 تمرین تیم ملی فوتبال در ساعت 12 خاتمه می یابد./آق
برچسب ها: تیم ملی ، کیروش ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار