رئيس مجلس شوراي اسلامي در کمپ تيم هاي ملي با ملي پوشان فوتبال ديدار کردو در پايان با رئيس فدراسيون فوتبال و محمد عباسي وارد جلسه شدندو با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران رئيس کميته فوتسال درديدار با رئيس مجلس شوراي اسلامي توضيحاتي در مورد وضعيت اين تيم به علي لاريجاني داد و ملي پوشان اظهار اميدواري کرد که تيم ملي در جام جهاني نتايج خوبي بدست خواهد آورد و حضور رئيس مجلس روحيه بالائي به فوتساليست ها داده است.


رئيس مجلس شوري اسلامي امروز باحضور در تمرين تيم ملي ضمن دريافت پيراهن شماره 10 تيم ملي با ملي پوشان فوتسال ديدار و گفتگو کرد .

لازم به ذکر است لاريجاني تا دقايقي ديگر با ملي پوشان ايران ديدار خواهد کرد .
لاريجاني در تمرين تيم ملي فوتبال حاضر شد.





در اين ديدار کارلوس کي روش ضمن گفتگو با علي لاريجاني به وي قول داد همه تلاشش را براي پيروزي مقابل کره جنوبي به کار بندد کي روش گفت : با حضور شما مردم بيشتر متوجه اهميت موضوع مي شوند و به طور حتم تلاش بيشتري خواهند کرد.

بهنام محمودي ملي پوش سابق واليبال ايران نيز در تمرين تيم ملي حاضر شد و نامه اي به رئيس مجلس شوراي اسلامي داد.
در پايان تمرين علي لاريجاني با رئيس و دبير  فدراسيون فوتبال به همراه محمد عباسي وزير ورزش وارد جلسه شدند.

 لاریجانی: حمایت از تیم ملی باید تا آخرین بازی ادامه داشته باشد

 رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع بازیکنان تیم ملی طی سخنانی به بازیکنان روحیه داد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  علی لاریجانی پس از پایان سخنان کی روش خطاب به بازیکنان گفت: در چند دقیقه ای که تمرین شما را دیدم ، نشان دادید که از شادابی کامل برخوردار هستید و برای بردن حریف در روز سه شنبه آمادگی کامل دارید این روزها البته در رسانه ها بحث های مختلفی در مورد تیم ملی گفته می شود که جنبه اعتقادی و البته دلسوزانه دارد ، رسانه ها در این روزها باید از ادبیات حمایتی استفاده کنند  و شما هم زیاد نگران این بحث ها نباشید . همه دوست دارند تیم ملی فوتبال ایران نتیجه بگیرد و موفق شود و به جام جهانی صعود کند. ان شاءاله در روزهای آینده شاهد حمایت بیشتر رسانه ها باشیم.


 وی ادامه داد: از طرف مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت به شما خسته نباشید می گویم شما سرمایه های ارزشمند ملی ما هستید و همه نمایندگان مجلس و ملت ایران دعاگوی شما هستند.

لاریجانی پس از دیدار با بازیکنان تیم ملی ، کیف آبی قرآن مجید به بازیکنان اهداء کرد  و در جمع خبرنگاران حاضر شد و  به سوالات آنان پاسخ داد.

 وی در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم ملی را چگونه می بیند گفت: فوتبال یک ورزش جمعی است و با ورزش های فردی فرق دارد این رشته ورزشی در حال حاضر جذابترین رشته ورزشی در جهان است همه توجه ها را به سمت خود جلب کرده و البته فراز و نشیب هم دارد. کشورهای مختلف در حال فعالیت هستند و ما رقبای قدرتمندی داریم. فرایند نتیجه گیری در فوتبال یک فرایند طولانی است و با صبر و تحمل می توان نتیجه گرفت. با توجه به پیگیریهای مجلس و به خصوص فوتبال دیدار با کره جنوبی یک دیدار مهم است که البته نه اولین بازی و نه آخرین بازی تیم ملی است. با توجه به سهمیه آسیا در این گروه به نظر من نتیجه بازی مقابل کره جنوبی هنوز تکلیف صعود یا عدم صعود را مشخص نمی کند و حمایت از تیم ملی تا آخرین بازی باید ادامه داشته باشد.

 وی در پاسخ به یک سوال از اینکه نتیجه بازی را پیش بینی کند گفت: ما برای تیم ملی دعا می کنیم و امیدواریم مردم با حضور در ورزشگاه و پر کردن آن باعث برد تیم ملی شوند.

 لاریجانی در پاسخ به آخرین سوال درباره حضورش در وزشگاه آزادی گفت: مشغله زیادی دارم اما تمام تلاشم را خواهم کرد که روز سه شنبه در ورزشگاه حاضر شوم.

علی لاریجانی،همچنين در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از مواردی که در مجامع مختلف مورد توجه است ورزشهای قهرمانی وحرفه ای است که فوتبال نیز در عصر حاضر خیلی نقش از اساسی دارد ومی تواند باعث همبستگی ملی وبالا بردن روحیه در کشور داشته باشد هم فوتسال وهم فوتبال هر دو دربین جوانها ومردم از جایگاه بالایی برخوردارند و امیدوارم در رشته فوتسال با توجه پشتوانه ای که این رشته در کشور دارد بتوانند در مسابقات پیش رو نقش مهمی داشته باشند

وی در خصوص وضعیت فوتبال نیز ادامه داد: سطح کار مادر حال نوسان است واین طبیعی است البته باید مسئولان ورزش وفدراسیون تلاش کند وفوتبال ما در سطح نسبتا ثابتی قرار بگیرد و روبه رشد باشد هرچند تلاش صورت می گیرد از تیم های مختلف افراد برگزیده را انتخاب و باتوجه به اینکه رقابت در سطح دنیا هم خیلی زیاد است باید از داخل کشور مورد حمایت قرار بگیرند.

وی در خصوص رسانه ها نیز اذعان داشت: من می بینم رسانه ها از زبانی استفاده می کنند که ممکن است آزردگی روحی برای بازیکنان به همراه داشته باشد.

لاریجانی در ادامه تصریح کرد: در هر نهاد و دستگاهی از جمله وزارت ورزش ممکن است اشتباهات واشکالاتی وجود داشته باشد. وقتی سطح کار، سطح ملی می شود باید از لحاظ حمایتهای مردمی به نحوی باشد که روحیه بازیکنان را بالا ببرد وانشاله نتیجه ان نیز خوب شود وبه همبستگی وبالا بردن روحیه ملی کمک کند.
رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اشکالی دراینکه رسانه ها ذره بین هایشان را روی اشکالات قرار می دهند نیست ولی توصیه من به دوستان رسانه ای این است که این اشکالات با زبانی گفته شود که رفع آن اشکالات کمک کند وآزردگی روحی بوجود نیاورد.

وی تاکید کرد: نباید در مصاحبه با بازیکنان انتظار داشت که بازیکنان هم مثل سیاستمداران با سابقه بتوانند مصاحبه کنند چرا که ورزشکاران با دلهایشان حرف می زنندو ممکن است پستی وبلندی هایی داشته باشد که نباید در رسانه ها سوژه شود وباعث آسایش روحی برای بازیکنان شود.

در این موضوع مراعات طرفین نیز مهم است چراکه در این مقطع بیش از دو زمان لازم است که تیم مورد حمایت قرار بگیرد.

لاریجانی در ادامه گفت: من اطلاعیه بازیکنان تیم ملی را دیدم وآن نشان می دهد که قبول دارند که اشکالات وجود دارد وانتظار دارند که از طرف رسانه ها ومردم مورد حمایت قرار بگیرند امیدوارم در آینده این تعامل دوطرفه کمک بکند که سطح کار درتیم ملی بالاتر برود ودر میدانهای جهانی درخشندگی بیشتری پیدا کند.

وی افزود: امیدوارم عزیزانی که درتیم کار کنند که انتظارات مردم برآورده شود واز طرف دیگر هم عزیزانی که برای تشویق تیم ملی به ورزشگاه می آیند بدانند که بازیکنان همه تلاششان را می کنند واین به وضعیتی که تبدیل نشود که باعث آزرده شدن آنها شود./با

 


برچسب ها: فوتسال ، فوتبال ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار