رئیس جمهور در جمع ملی پوشان تیم فوتبال ایران گفت: فوتبال ما جهانی است، باید جهانی فکر کنیم و در هر سطحی که فکر کنیم به همان سطح دست پیدا خواهيم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ دقايقي پيش محمود احمدي نژاد رئيس جمهور کشورمان با حضور در کمپ تيم ملي فوتبال از تمرينات ملي پوشان بازديد کرد.



محمود احمدی نژاد در کمپ تیم های ملی در میان بازیکنان ملی پوش فوتبال ایران و اصحاب رسانه اظهار داشت: ورزش مثل زندگی است، پستی و بلندی های بسیاری دارد اول و آخر دارد، بایستی نتیجه های گذشته را فراموش و از آنها گذر کنيم.

 معتقدم نباید به حرف برخي رسانه ها گوش کرد، چرا که اگر خود من نیز فوتبالیست بودم سعي مي کردم با رسانه ها برخورد نداشته باشم، بازیکنان ملی پوش باید به فکر خود باشند وقت خود را ، چشم خود را و فکر خود را برای کار خود صرف کنند هدف ما از حضور در میان بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کمک کردن است، به هیچ وجه فکر نکنید که حضور ما و سایر مسئولان کشور موجب ایجاد مسئولیت بیشتر برای بازیکنان تیم ملی می شود.

من بازی با لبنان را به طور کامل مشاهده نکردم اما این که نتوانستید در آن بازی نتیجه لازم را کسب کنید را باید به دست فراموشی بسپاریم و به فکر بازی های آتی خود باشید.

وی تصریح کرد: باید صبر کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم چرا که بر این باور استوارم که نظرات شخصی نباید در تیم ملی جای داشته باشد به این که از دور مقدماتی رقابت های جام جهانی صعود می کنیم دلگرم هستم و باید بازیکنان ملی پوش خود را باور کنند چرا که آنها از بسیاری از رشته های ورزشی همچون هندبال جلوتر هستند.

والیبال ما جهانی شده است / فوتبال هم جهانی خواهد شد

وی افزود: اگر به دقت به روند کلی ورزش کشور نگاهی بیاندازیم، مشاهده می کنیم که والیبال ایران به مسابقات جهانی راه پیدا کرده است و دور از دسترس نیست که فوتبال ایران نیز با توجه به پتانسیل خوبی که در میان بازیکنان ایران وجود دارد نیز جهانی شود. بازیکنان فوتبال باید باوری قوی داشته باشند و ما می دانیم که فوتبال جهانی نیاز به امکانات جهانی نیز دارد، شما چیزی از سایر تیم های فوتبال دنیا کم نداریم و من امیدوار هستم که می توانیم به عنوان تیم اول از دور مقدماتی این رقابت ها صعود کنیم.


احمدی نژاد ادامه داد: از کی روش این سوال را دارم که چرا موقعیت های گلزنی آنچنانی نداریم اما به هر حال باید نتایج گذشته را فراموش کنیم و ما هم  برای موفقیت شما دعا مي کنیم، من می دانم که بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه لازم را در برابر حریفان خود بدست آورند.

از کارلوس کی روش تشکر می کنم، او از مربیان بزرگ دنیا است و برای موفقیت وی هم دعا خواهم کرد ضمن اینکه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران هم باید بدانند که موفقیت آن ها در این عرصه می تواند موجبات خوشحالی مردم ایران فراهم آورد پس باید تمام سعی خود را برای کسب نتایج مطلوب تر انجام دهند، من برای تمام بازیکنان تیم ملی و خانواده های آنها دعا می کنم تا همواره موفق باشند.

نسل فعلی فوتبال سطح این ورزش را بالا می برد

معتقدم که بازیکنان تیم ملی ایران هیچ چیزی از بازیکنان دیگر کم ندارند، آنها با توجه به استعداد و توانایی های که در اختیار دارند می توانند سطح فوتبال کشور را به نحو احسن بالا ببرند.

وي ياد آور شد: ارزيابي من از بازيکنان تيم ملي اين است که با يکديگر همدل هستند و پشت هم را خالي نمي کنند و اگز آنها پله هاي ترقي را به خوبي طي کنند بطور حتم پايين نخواهند آمد.

رييس جمهور در پايان خاطر نشان کرد: قرار بود هفته گذشته در تمرينات تيم ملي حضور پيدا کنم که به دليل مشغله کاري به امروز موکول شد، علاقه مند بودم بر سر تمرينات تيم ملي حاضر شوم تا روحيه کادر فني و بازيکنان را تقويت کنم تا با همدلي ملي به موفقيت برسيم، متاسفم که نمي توانم ديدار ايران و کره جنوبي را از نزديک مشاهده کنم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسین نوبهار
۱۶:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۱
خدا کنه سرغیرت بیایند فوتبال مارا پول خراب کرده است
آخرین اخبار