نیم ساعت از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در روز چهارشنبه 19 مهر، گذشته بود که به دستور کی روش خبرنگاران تمرین را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در محل تمرین تیم ملی فوتبال در کمپ تیم های ملی درحالی تمرین تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ 19 مهر، رأس ساعت 10:40 آغاز شده بود که پس از گذشت نیم ساعت از تمرین تیم ملی برای مرور کارهای تاکتیکی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی دستور داد تا هیچ خبرنگار و عکاسی در تمرین حضور نداشته باشد و خبرنگاران به بیرون از محل تمرین هدایت شدند.

شایان ذکر است که محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال و پدر امید نظری از نزدیک شاهد تمرین تیم ملی هستند.

* محمد مايلي كهن: كره جنوبي هميشه از ما ترس داشته است
سرمربي اسبق تيم ملي فوتبال ايران گفت: كره جنوبي تيم خطرناكي است ولي هميشه آنها از ما ترس داشتند.
محمد مايلي كهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: براي اين كه از ملي پوشان كشورمان براي بازي كره جنوبي حمايت  كنيم سر تمرينات تيم ملي حضور يافتم تيم ملي فوتبال كشورمان در 3 بازي گذشته نتوانسته روند خوب خودش را داشته باشد و بايد در بازي با كره‌اي ها با يك پيروزي قاطع به دوره اوج خود بازگردد.
وي ادامه داد: با تجربه و شناختي كه از تيم ملي فوتبال كره جنوبي دارم شك ندارم كه فشار تماشاگرانمان مي‌تواند روي بازيكنان آنها تاثير گذار باشد و بايد هواداران فوتبال از تيم ملي كشورشان در بازي با كره جنوبي حمايت همه جانبه‌اي داشته باشند.
مايلي كهن درباره عدم حضور خبرنگاران از تمرين تيم ملي فوتبال گفت: وقتي سرمربي تيم ملي صلاح بداند كه خبرنگاران نبايد در تمرين حضور داشته باشند بايد اين قانون را همه رعايت كنند و براي همه يكسان باشد از اين رو هيچ مشكلي پيش نخواهد آمد و اين مقررات به نفع همه خواهد بود.
وي گفت: كره جنوبي تيم خطرناكي در قاره آسيا است و آنها در سطح بالاي از فوتبال دنيا قرار دارند و در سال‌هاي اخير توانسته‌اند پيشرفت خوبي داشته باشد ولي آنها از رويارويي با ايران هميشه ترس دارند./ق

برچسب ها: تمرین ، تیم ملی ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار