سرپرست معاونت اوقافي و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خيريه با بيان اينكه ساختار جديد ماموريت محور است گفت: ساختار جديد سازمان اوقاف و امور خيريه پس از 27 سال تغيير يافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سازمان اوقاف و خيريه، حجت الاسلام محمد مهدي حاتمي سرپرست معاونت اوقافي، حقوقي و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خيريه در قزوين پيرامون ساختار جديد اين سازمان اظهار كرد: ساختار جديد پس از 27 سال با رويكرد تحول در سازمان اوقاف و امور خيريه در حال انجام است.
وي افزود: اين تحول در راستاي رشد و توسعه موقوفات بوده و اميدواريم احياي موقوفات را در پي داشته باشد.
حاتمي با تاكيد بر محوريت رضايت مندي بيشتر مردم در ساختار جديد سازما اوقاف و امور خيريه تصريح كرد: به عنوان نماينده اوقاف براي اجراي اين ساختار جديد در استان قزوين حضور يافته ام كه با تعامل كميسيون مربوط در استان، اين ساختار جديد در استان قزوين اجرا مي‌شود.
سرپرست معاونت اوقافي، حقوقي و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خيريه پيرامون ويژگيهاي ساختار جديد عنوان كرد: نخستين ويژگي اين ساختار ماموريت محور بودنش نسبت به فضاي  اوقاف و تعريف حوزه اي با عنوان اقتصادي و اداره‌اي با عنوان بهره برداري اقتصادي است.
حاتمي تغييرات جديد در عرصه ساختار سازماني اوقاف و امور خيريه را امري مهم ارزيابي و عنوان كرد: بررسي ويژه اي نيز در اين تحولات بر روي افرادي كه در پست هاي مختلف قرار دارند انجام مي گيرد تا با بررسي مجدد بر روي كارمندان و تعريف شرايط جديد براي حضور در هر پست، بازدهي اين سازمان بيش از پيش افزايش يابد.
وي تاكيد كرد: ساختار به عنوان يك قالب است و به تنهايي اثر گذار نخواهد بود بلكه اين ساختار با نيروهاي فعال، شاداب و متدين كه اعتقاد به پيش برد اهداف اوقاف و تسهيل در امور مردم را داشته باشند پيش مي رود و مي‌تواند موفق باشد.
حاتمي بيان كرد: استان قزوين از نظر قرار گرفتن در محل ارتباطي مركز غرب و شمال غرب كشور، نزديكي به پايتخت قطب علمي و صنعتي بودن و حضور افرادي متدين و تاثيرگذار كه از گذشته وجودداشته اند از ظرفيت هاي اين استان است.
وي با بيان اين كه سازمان اوقاف و امور خيريه با توجه به ويژگيهاي استان قزوين، نگاه ويژه اي به اين استان دارد يادآور شد: موقوفات قابل اعتنا اين استان كه حرف براي گفتن دارد، از ويژگيهاي استان قزوين است كه اميدواريم با تشكيل اداره بهره برداري اقتصادي در مجموعه اوقاف استان ، بتوانيم گامهاي مطلوبي در اين راستا برداشته شود./ل
برچسب ها: ساختار ، اوقاف ، معاونت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.