نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران و ارتش جمهوري اسلامي ايران با استفاده از تجهيزات و فناوري‌هاي پيشرفته، آماده حفاظت از مرزهاي آبي و خاکي هستند و اجازه هيچ تعرضي به ميهن اسلامي را نخواهند داد.

حجت‌الاسلام علي سعيدي در گفتگو  با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور ناوهاي آمريکايي درخليج فارس گفت: سپاه پاسداران و  ارتش جمهوري اسلامي ايران با استفاده از تجهيزات و فناوري‌هاي پيشرفته، آماده حفاظت از مرزهاي آبي و خاکي هستند و اجازه هيچ تعرضي به ميهن اسلامي را نخواهند داد.

وي افزود: غرب در مذاكرات 1+5 سعي مي‌کند با توسل به اهرم فشار، ما را وادار به عقب‌نشيني در مسئله هسته‌اي کند اما با توجه به اينکه تمام فعاليت‌هاي هسته‌اي كشورمان در چارچوب قانون صورت مي‌گيرد جمهوري اسلامي از مواضع خود عقب‌نشيني نخواهد کرد.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران با تکيه بر جوانان مؤمن و متعهد خود،  توان  ايستادگي و مقاومت در مقابل هرگونه توطئه و تهديد را دارد.

وي با اشاره به اقدام آمريکا مبني بر نصب سپر موشکي در ترکيه و نصب سكوي موشکي در قطر يادآور شد: اين اقدامات، كوچكترين تاثيري بر روند رو به رشد ايران نداشته و تنها جنبه نمايشي دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حفاظت ، سپر موشکی ، سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار