فرمانده نيروي هوافضای سپاه پاسداران گفت: رژيم صهيونيستي، بهره بردار اصلي سيستم سپر موشكي است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده در حاشيه مراسم سیزدهمین سالگرد شهادت امیرسپهبد علي صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریكا از مدت‌ها پيش، طرحی را برای دفاع موشكی رژیم صهیونیستی دنبال می‌كند كه این طرح دارای چندین حلقه است و برخي از این حلقه‌ها امكانات موشكی است كه بايد در دریای مدیترانه و سرزمین های اشغالی فلسطين استقرار يابد.

وي درباره حلقه هاي مذكور گفت:حلقه هشدار اولیه، اطلاع‌رسانی و تعیین مسیر موشك است كه به تازگي در تركیه استقرار يافته و هر چند اين طرح به نام ناتو به اجرا گذاشته شده است اما در واقع، كار آمریكایی هاست.

فرمانده نيروي هوا فضای سپاه، بهره بردار سيستم دفاع موشكي را رژيم صهيونيستي عنوان و تصريح كرد: از آنجايي كه این طرح بخشی از منطقه را در بر مي گيرد  ما قبلاً پیش بینی می كردیم كه حلقه دوم هشدار اولیه و تامین اطلاعات راداری در خلیج فارس تشكيل خواهد شد.

سردار حاجي زاده گفت: ما از یك سال پیش منتظر اجراي علني این طرح در خلیج فارس بودیم، اكنون این طرح كلید خورده و در واقع با هزینه كشورهای مسلمان منطقه  قرار است به اجرا درآيد.

وی با بيان اينكه آمریكایی ها و صهیونیست ها برای دفاع از رژیم صهیونیستی اقدام به اجراي چنين طرحی كرده اند افزود: ما تمهیدات بسياري را براي مقابله با اینگونه طرح ها در نظر گرفته‌ايم و از قبل نیز طراحی هاي لازم، صورت گرفته است و در اين زمينه نگرانی نداریم.

سردار حاجی زاده با ابراز تأسف از اينكه  اینگونه طرح ها با پول مردم مسلمان منطقه انجام می‌شود؛ خاطرنشان كرد: هیچ شكي وجود ندارد كه اجراي این طرح‌ها در خلیج فارس و تركيه با هدف در اختیار گذاشتن اخبار و اطلاعات منطقه به رژیم صهیونیستی صورت گرفته است و صهيونيست ها بهره بردار اصلی این طرحها هستند./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار