نماينده مردم اسفراين در مجلس شوراي اسلامي گفت: اسفراين هم اکنون آماده استقبال از رهبري است و مردم براي ديدار با ايشان لحظه شماري ميکنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ هادي قوامي نماينده مردم اسفراين در مجلس شوراي اسلامي افزود: مردم شريف اسفراين سالهاست که ديدار رهبري عزيز انقلاب را به انتظار نشسته و براي حضور ايشان در اسفراين لحظه شماري ميکنند.

وي با بيان اينکه در سفر رهبري به خراسان شمالي، مردم اين استان با استقبال بي نظير خود، حماسهاي ماندگار در تاريخ اين ديارخلق کردند، اظهار داشت: مردم مومن، خداجو وولايتمدارخطه گنجينه فرهنگها، در آيين استقبال از رهبر انقلاب، عشق و ارادت خود به ولايت را به رخ جهانيان کشيدند.

قوامي با قدرداني از مردم هميشه درصحنه و ولايي خراسان شمالي گفت: اين استقبال بي بديل و بي نظير، با شکوهترين مراسم استقبالي بود که از بدو پيروزي انقلاب تا کنون، در تاريخ اين خطه به ثبت رسيده است.

اين نماينده مجلس نهم با اشاره به تنوع اقوام و فرهنگها در اين خطه از ميهن اسلامي، وحدت و همدلي آحاد مردم منطقه را مورد تاکيد قرار داد و گفت: مراسم استقبال از رهبر انقلاب اسلامي، نمايشي از وحدت و همدلي اقوام مختلف اين منطقه و همچنين وحدت ميان مردم و مسئولين بود.

نايب رئيس کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي افزود: مردم شهرستان اسفراين روز شنبه 22 مهرماه جاري آماده استقبال از رهبر عزيز انقلاب و ميزبان قدوم  مبارک ايشان هستند و شهر اسفراين نيز به ميمنت حضور مقام رهبري آذين بسته شده است.

 بر اساس برنامههاي اعلام شده، رهبر انقلاب روز شنبه 22 مهرماه سال جاري با مردم شهرستان اسفراين و روز دوشنبه 24 مهرماه با مردم خونگرم شيروان ديدار خواهند داشت./س

برچسب ها: اسفراین ، رهبر ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.