کارگردان فيلم ضد اسلامي و موهن به ساحت مقدس پيامبر اسلام(ص) در دادگاهي در لس آنجلس حضور يافت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني فرانس24 ،  والري دفر خبرنگار اين شبکه در لس آنجلس افزود  نام واقعي سام باسيل کارگردان فيلم، مارک باسيلي يوسف شهروند پنجاه  و پنج ساله آمريکايي  است که وي به جرم کلاهبرداري بانکي و نه ساخت اين فيلم به دادگاه احضار شده است.
مارک باسيلي يوسف هشت اتهام خود را رد کرد و حتي استفاده از نام مستعار سام باسيل را نيز منتفي دانسته است. در هر صورت وي مظنون است که قوانين آزادي مشروط خود را نقض  کرده است. او در سال دو هزار و شش به اتهام کلاهبرداري بانکي محکوم شده بود. وکيل او پس از خروج از دادگاه گفت فيلم «بيگناهي مسلمانان» مسئول خشونتهاي خاورميانه نيست. مارک باسيلي يوسف هنوز در زنداني در لس آنجلس به سر مي برد و قرار است در نهم نوامبر آينده دوباره به دادگاه احضار شود.
اين خبرنگار درباره ادامه اعتراضها و شکايات از اين شهروند گفت يکي از بازيگران فيلم موهن نيز از مارک باسيلي يوسف شکايت کرده است. اگر وي به اتهام نقض مقررات مربوط به آزادي مشروط خود مجرم شناخته شود، ممکن است به دوسال زندان محکوم شود. اما وي دغدغه اي در خصوص ساخت  فيلم ضد اسلامي اش ندارد زيرا در آمريکا بند اول قانون اساسي آزادي بيان را تضمين مي کند. اما شکايت اين بازيگر زن امري متفاوت است. اين بازيگر مي گويد مارک باسيلي يوسف کارگردان آن است و از وي به علت فريبکاري شکايت کرده است. همچنين باسيلي يوسف بايد پاسخگوي دستگاه قضايي مصر باشد که از وي به علت اهانت به پيامبر و ترغيب نفرت مذهبي شکايت کرده است.
برچسب ها: بین الملل ، موهن ، دادگاه ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۲۱:۴۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
خدالعنتت كنه تو امثالتو و عذابتو همين دنيا خدابه نمايش عموم بكذاره
آخرین اخبار