بيرجند/با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

132 کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی افتتاح شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی 132 کیلومتر راه روستایی در خراسان جنوبی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند، مدیر‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح 132 کیلومتر از راه‌های روستایی استان اظهار کرد: برای افتتاح این تعداد راه روستایی 77 هزار و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مسعود مالکی از بهره‌مندی 18 روستا از مزایای این پروژه خبر داد و افزود: با افتتاح این تعداد راه روستایی‌ هزار و 808 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی قطعه یک راه روستایی همت‌آباد واقع در شهرستان سربیشه را به طول شش کیلومتر با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیون ریال و روکش آسفالت راه روستایی چهکند به حاجی‌آباد واقع در شهرستان بیرجند را با بالغ بر ‌هزار میلیون ریال اعتبار از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

مدیر‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی راه‌های روستایی یهن، رهنیچ سرحد، آرویز درگزان و خور در شهرستان بیرجند را از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز برشمرد و ادامه داد: روکش آسفالت راه روستایی بهلگرد و خونیک به طول 2.5 کیلومتر نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

مالکی از افتتاح کمربندی کریمو واقع در شهرستان سرایان نیز در قالب پروژه‌های راه‌های روستایی خبر داد و گفت: 280 خانوار از مزایای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: راه روستایی چاهک، درویش‌آباد، نیاب، کسراب، سه فرسخ و توتسک نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

همچنین پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور محمد‌آباد علم به طول 10.5 کیلومتر از جمله این پروژه‌ها بود که به صورت نمادین توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد./س

برچسب ها: افتتاح ، راه ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.