شهردار لندن سياست هاي مالياتي رئيس جمهور فرانسه را "مستبدانه" توصيف کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه لوفيگارو، "بوريس جانسون" شهردار محافظه کار لندن، با هجو سياست مالياتي فرانسوا اولاند رئيس جمهور سوسياليست فرانسه  و توصيف آن به عنوان "استبدادي"ترين سياست مالياتي از زمان انقلاب سال 1789 ، آمادگي خود را براي استقبال از فرانسوياني که مي خواهند از پرداخت ماليات سنگين فرار کنند اعلام داشت.
شهردار لندن که روحيات تحريک آفريني دارد در کنگره حزب محافظه کار در بيرمنگهام ، شهري که فرانسويان بسياري در آن زندگي مي کنند، افزود : هيچگاه از سال 1786چنين استبداد و ترسي در فرانسه حاکم نبوده است.
بوريس جانسون در پاسخ به اين سوال که آيا آماده است فرش قرمز براي فرانسوياني که از پرداخت ماليات 75درصدي فرار مي کنند پهن کند، گفت: ديويد كامرون نخست وزير در ماه ژوئن از اين فرانسويان استقبال كرد، ما نيز  از فرانسويان مستعدي که به لندن مي آيند و به اقتصاد ما کمک مي کنند استقبال مي كنيم، البته به اين شرط که قصد آنها به هدر دادن منابع ملي ما نباشد.
همچنين؛ لندن با جمعيت اتباع فرانسوي که حدود 300 تا 400 هزار نفر ارزيابي مي شوند گاهي اوقات «ششمين شهر فرانسوي» ناميده مي شود.
"بوريس جانسون" با وجود رفتارهاي افراطي خود، در انگليس بسيار محبوب است. وي امسال براي دومين بار به مقام شهرداري رسيد و به علت برگزاري موفق بازي هاي المپيک لندن اکنون جايگاهي همچون نخست وزير پيدا کرده و بيش از پيش بر ديويد کامرون سايه مي اندازد.
برچسب ها: مستبدانه ، فرانسه ، اولاند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار