قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پرونده طرح مسکن مهر در این استان در سال 92 بطور کامل بسته خواهد شد .

خلیل محبت خواه در گفت و گوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: طرح های در دست احداث مسکن مهر استان در زمان حاضر به طور متوسط از 55 درصد پیشرفت برخورداند که از میان آنها حدود چهار هزار واحد در شهرستان های میاندوآب، بوکان، پیرانشهر و اشنویه بالای 70 درصد پیشرفت فیزکی دارند .

وی اضافه کرد: در میان تعاونی های مسکن مهر استان در زمان حاضر تعاونی شهرهای بوکان ، میاندوآب و ارومیه بهترین عملکرد را داشته اند .

محبت خواه یاد آور شد: پیش بینی شده است در هفته دولت امسال پروژه مسکن مهر 580 واحدی شهرستان بوکان مورد بهره برداری قرار گیرد .

وی با عنوان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح های مسکن استان مهر منتاسب با تامین اعتبارات ریالی است گفت: اعطای تسهیلات منوط به انجام کار و پیشرفت فیزیکی است و هیچ تسهیلاتی به تعاونی های کم کار پرداخت نخواهد شد.

وی از تمام ادارات و دستگاه های خدمات رسان خواست تا با تعامل و همکاری بیشتر با طرح مسکن مهر اجرای این طرح ملی را در استان شتاب ببخشند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: پیش بینی شده است تعاونی های غیر فعال استان نیز پس از بررسی های لازم با اجرای تفاهم نامه سه جانبه از چرخه طرح مسکن مهر خارج می شوند .

وی افزود: در همین راستا 40 تعاونی غیر فعال در سطح استان شناسایی و از آنها خلع ید شده و ادامه کار به پیمانکاران واجد شرایط واگذار شده است .

در آذربایجان غربی بیش از 26 هزار واحد مسکن مهر در قالب 248 تعاونی مسکن در حال ساخت است ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.