مجموعه تلویزیونی "فاکتور هشت" از سیمای اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این مجموعه به سرپرستی امیرعلی زینلی در 16 قسمت 45 دقیقه ای در هند به زبان اردو دوبله شده است.
"فاکتور 8" به مدیریت دوبلاژ تیلاک راج و ترجمه ای از باکر مهدی دوبله شده است و امیرعلی زینلی ویراستاری و وینود گوپتا صدابرداری آن را بر عهده داشته اند.
از جمله صداپیشگان هندی که در دوبله این مجموعه حضور داشته اند ویمی سارین، فاطمه خان، سعدیا رحمان، چتان چاوهان، ضیا رسول، ناگندار شارما، نظیر علی، وینایاک پانده و عزیز حسین را می توان نام برد.
مجموعه تلویزیونی "فاکتور هشت" ساخته رضا کریمی، محصول شبکه یک سیما است و بازیگرانی همچون قطب‌الدین صادقی، ستاره اسکندری، امیرکاوه آهنین جان، لادن طباطبایی، ایرج راد، بهزاد خداویسی، حسن جوهرچی، پژمان بازغی، کوروش سلیمانی و فریبا نادری به ایفای نقش در آن پرداخته اند.
داستان این مجموعه درباره داروی فاکتور هشت است که دکتر ایرانمنش (با بازی ستاره اسکندری)، فوق تخصص خون که پزشک بیماران هموفیلی است و به دلیل اینکه پسر 6 ساله اش بیمار و ناقل همین بیماریست با انگیزه بسیار، تحقیقات گسترده‌ای در زمینه تولید بومی آن انجام می دهد. او در یک کنگره بین‌‌المللی با ارایه مقاله ای شرکت کرده و مقاله‌ او به عنوان مقاله‌ برگزیده انتخاب می شود اما ...
"فاکتور هشت" هر روز ساعت 15:45 به وقت تهران از سیمای اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار