بيداري ملت ها و شكل گيري مقاومت اسلامي، صهيونيسم را به پايان خط رسانده و زمان جولان استكبار جهاني سپري شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمين علي كريميان دبير كل اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اسلامي با اشاره به توهين يك صهيونيست به پيامبر بزرگوار اسلام(ص) گفت: بار ديگر پيامبر(ص) رحمت الهي توسط صهيونيسم جهاني مورد اهانت و مقدسات اسلامي به سخره گرفته مي شود و با نسبت دادن صفات زشتي كه خود شايسته آنند خشم امت اسلامي در سراسر جهان را برمي انگيزد.
وي افزود: قطعا اين توطئه شوم در راستاي اسلام ستيزي و ايجاد جنگ بين پيروان ادبيان الهي است و دولت آمريكا، صرفاً با ادعاي آزادي بيان و بدون هيچ واكنشي خودش خدمتي خود را به صهيونيسم تكميل و دولت فرانسه نيز با ارتكاب جنايت جديد تلاش كرد در عرصه خوش خدمتي براي صهيونيسم عقب نماند.
حجت الاسلام و المسلمين كريميان اظهار داشت: البته جاي سوال هاي زيادي باقي مانده است چرا كه در همين كشورها انكار واقعه جعلي هولوكاست جرم شناخته مي شود و شخصيت هايي مثل روژه گارودي به جرم انكار اين واقعه محاكمه و به زندان محكوم مي شود.
وي ادامه داد: شبكه سحر و  المنار به اتهام پخش فيلم ضد صهيونيستي از ماهواره هاتبرد قطع مي شود و اخيراً هم برخي از شبكه هاي اسلامي و ضد صهيونيستي از طريق كشورهاي ديگر از روي اين ماهواره قطع شد و به دنبال آن خبري از آزادي بيان وجود ندارد.
دبيركل اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اسلامي گفت: واقعيت اين است كه حسب فرمايش رهبر انقلاب اسلامي امام خامنه اي: "دنيا در يك پيچ مهم تاريخي قرار دارد و به نظر مي‌رسد اين پيچ مهم پاسخ اين سوال است و ‌آ‌ن اينكه با بيداري ملت ها و شكل گيري مقاومت اسلامي صهيونيسم به پايان خط رسيده و زمان جولان استكبار جهاني سپري شده و اكنون ملت ها بيدار شده اند و اين قرن، قرن بيداري ملت ها است.
وي با اشاره به سخنان امام خامنه اي كه مي‌فرمايند اين قرن، قرن اسلام است اين قرن قرن معنويت است اسلام عقلانيت را معنويت را و عدالت را با يكديگر به ملت ها هديه مي دهد، اظهار داشت: بيداري اسلامي در منطقه و جهان اسلام رو به گسترش است و نشان هاي آن اين است كه هر جايي كه انقلابي رخ مي‌دهد مردم اسلام را انتخاب مي‌كنند و شكست هاي پي در پي استكبار جهاني را رقم مي زنند.
وي ادامه داد: با توجه به تحولات تاريخي، بحران هاي غرب، انتقال قدرت و ثروت از غرب به شرق، ظهور قدرت هاي نوظهور، رشد جنبش بيداري اسلامي و تحولات منطقه، ناكامي آمريكا در تحميل هژموني و نظام تك قطبي و افزايش نقش ايران و جهان اسلام كه غرب و استكبار جهاني را به هراس انداخته و بر آن شديم تا اجلاس ششم راديو و تلويزيون هاي اسلامي را با شعار رسانه هاي مقاومت، تداوم بيداري اسلامي تا پيروزي را در اين برهه حساس تاريخي را برگزار كنيم.
حجت الاسلام و المسلمين كريميان با اشاره به موضوعات داخلي و دو موضوع محوري چهارمين بازار فيلم اسلامي افزود: آسيب شناسي بيداري اسلامي و نقش رسانه ها در تداوم بيداري اسلامي، جهان آينده و جايگاه امتي اسلامي در آن و مسئوليت رسانه ها جزء موضوعاتي است كه در همين همايش به تجزيه و تحليل آن ها مي‌پردازيم.
دبيركل اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اسلامي ابراز داشت: چهارمين بازار فيلم اسلامي با هدف ايجاد ساز و كارهاي جهاني براي عرضه محصولات پاك با بيش از 110 شركت كننده و با تنوع محصولات در اين همايش حضور د ارند.
وي خاطرنشان كرد: چهارمين جشنواره توليدات اعضا اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اسلامي براي ايجاد رقابت سالم بين اعضا و توليد برتر برگزار مي شود كه بيش از 700 اثر در دو بخش عمومي و ويژه بيداري اسلامي به دبيرخانه جشنواره رسيده و در شرق بررسي و داوري آثار است.
گفتني است، بعد از ظهر روز سه شنبه 4 مهرماه اختتاميه اين جشنواره با حضور عزت الله ضرغامي رئيس رسانه ملي برگزار مي شود و به آثار برگزيده جوائزي اعطا خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار