دو جایزه "بهترین اثر نمایشی" و "موفق ترین پایگاه اینترنتی تلویزیونی به حیث پیشرفت و توسعه" از چهارمین جشنواره اتحاد، به شبکه جهانی سحر رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، عصر سه شنبه چهارم مهر ماه و در جریان اختتامیه چهارمین دوره برگزاری جشنواره تولیدات اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، جایزه بهترین فیلم به خاطر فیلم سینمایی "راه بهشت" به شبکه جهانی سحر اهداء شد.

"راه بهشت" را برای شبکه سحر، محمد تقی انصاری تهیه کرده و مهدی صباغ زاده فیلمساز شناخته شده ایرانی کارگردانی کرده است. این فیلم که در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز "بیرق طلایی" (جایزه ویژه مصطفی عقاد) را دریافت کرد، تاثیر پیام آسمانی پیامبر گرامی اسلام (ص) را بر مصعب بن عمیر اشراف زاده مکی به تصویر می کشد و جمعی از بازیگران برجسته ایرانی نظیر امین زندگانی، الهام حمیدی، رضا رویگری و نسرین مقانلو را در جمع نقش آفرینان خود دارد. در این مراسم همچنین پایگاه اینترنتی شبکه جهانی سحر به آدرس WWW.Sahartv.irبه لحاظ پیشرفت و توسعه حائز عنوان برتر شد.
شبکه جهانی سحر، بر اساس انتخابات مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی که در ایام برگزاری اجلاس همزمان با برگزاری جشنواره اتحاد صورت گرفت، تنها شبکه ایرانی است که با رای اعضاء مجمع به عضویت شورای عالی این اتحادیه رسانه ای جهان اسلام انتخاب شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار