گروه تبليغاتي باراک اوباما رئيس جمهوري آمريکا تبليغات تلويزيوني را آغاز کرد که در آن ميت رامني رقيب جمهوريخواه اوباما را به «بي صداقتي» متهم و به ويژه به بخشي از بحثي اشاره کرد که دو طرف روز چهارشنبه در آن مشارکت داشتند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌ دراين تبليغات تلويزيوني با اشاره به بخشي از مناظره روز چهارشنبه که در آن ميت رامني اعلام مي کند موافق کاهش ماليات ها تا سقف پنج هزار ميليارد دلار نيست ، اين سخنان توام با بي صداقتي خوانده مي شود.

در مناظره روز چهارشنبه که نخستين بحث بين اوباما و رامني براي انتخابات ششم نوامبر بود، دو طرف درباره اين نکته خاص به مجادله پرداختند. ميت رامني به حملات « نادرست» باراک اوباما در خصوص طرح مالياتي خود واکنش نشان داد که اوباما نيز به نوبه خود او را متهم کرد که از موضع خود عقب نشيني کرده است.

در اين تبليغات تلويزيوني اعلام مي شود:« رامني در اين موضع هم عدم صداقت را پيشه کرده است.»

اين تبليغات سپس بخشي از تبليغات جناح جمهوريخواه را پخش مي کند که به تحقيق يک گروه مستقل اشاره دارد که از سياست مالياتي رئيس جمهوري دموکرات انتقاد مي کند.

 در اين تبليغات گروه اوباما آمده است :« رئيس به اصطلاح اين گروه مستقل جزو شرکت سابق ميت رامني يعني ديک چني معاون سابق جرج دبليو بوش رئيس جمهوري پيشين آمريکا و نيوت گينگريچ (از نامزدهاي انتخابات درون حزبي جمهوريخواهان ) نيز جزو آن است.

اين تبليغات تلويزيوني اعلام مي کند:« اين تحقيقي مستقل و درست نيست.»

جناح رامني نيز شنبه تبليغات جديدي منتشر کرد که در آن بر عملکرد اقتصادي باراک اوباما تاکيد شده است.

در اين تبليغات تلويزيوني ، يک زن آمريکايي مي گويد در سال دو هزار و هشت به باراک اوباما راي داده است اما اکنون دلسرد شده و امسال ميت رامني را انتخاب کرده است.
باراک اوباما پس از مناظره روز چهارشنبه که در آن حضور قدرتمندي  نداشت ، حملات خود را به ميت رامني افزايش داده است .

برچسب ها: اوباما ، رامنی ، دروغگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار