نشريه يو اس اي تودي نوشت گفته مي شود گزارش مربوط به آمار بيکاري در آمريکا واقعي نيست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نشريه يو اس اي تودي ؛ اين نشريه آمريکايي در پايگاه اينترنتي خود نوشت آماري که روز جمعه درباره نرخ بيکاري ماه سپتامبر در آمريکا منتشر شد نشان داد که اين رقم کاهش پيدا کرده است اما بسياري با پيش کشيدن تئوري دسيسه بر اين باورند که اين آمار واقعي نيست.

 جک ولش مدير بازنشسته جنرال الکتريک گفت اطرافيان باراک اوباما در شيکاگو هر کاري انجام خواهند داد، او نمي تواند مناظره کند بنابراين اعداد را تغيير مي دهند.کان کرول ، روزنامه نويس بر اين باور است که براي اينکه اوباما خوب جلوه کند دموکراتها به مرکز آمار درباره شغل يابي دروغ مي گويند.

 از طرفي ديگر دست کاري نرخ بيکاري به غير از اينکه قوانين فدرال را نقض مي کند به همکاري هزاران نفر نياز دارد. اين آمار بر اساس تحقيق و بررسي بر روي 60 هزار خانواده و در وسط هر ماه انجام مي شود.‌ اطلاعات خام توسط 1500 نفر جمع آوري و به مرکز آمار کار فرستاده مي شود.

 شوراي مشاوران اقتصادي در کاخ سفيد شب قبل از انتشار اين آمار از آن مطلع خواهند شد و حتي طبق مقررات رئيس جمهور هم نمي تواند قبل از انتشار اين ارقام  درباره آن بصورت علني صحبت کند.
برچسب ها: آمار ، آمریکا ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار